از نقدهای مثبت و سازنده خبرنگاران استفاده کنیم

خبرگزاری پانا: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: باید بپذیریم که نقد خبرنگاران و اصحاب رسانه در همه زمینه ها سازنده و به جا است و همواره از نقدهای مثبت و سازنده آنها در راه توسعه استفاده کنیم.

کد مطلب: ۳۸۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی آزادبخت روز جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر در شهر سامن افزود: همه مجموعه های مدیریتی باید ضعف ها احتمالی در کارخود را بپذیرند و در راه رفع آنها تلاش کنند.
وی اظهار کرد: تمام انتقادها و گله مندی هایی که از سوی خبرنگاران شهرستان عنوان شد، به جا و به حق است و تمام این نقیصه ها به ما و مجموعه مدیران وارد است.
وی ادامه داد: کسی می تواند رسالت خدمتگزاری و خدمت به مردم را انجام دهد که از منیت های خود بگذرد و در راه خدمت به مردم و جامعه از خود گذشته باشد.
آزادبخت بیان کرد: انتقادپذیری یکی از لازمه های مدیریتی است که مدیران باید در مقابل نقدهای سازنده خبرنگاران آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از نظرات سازنده آنها در همه زمینه ها استفاده کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در همه عرصه ها مظلوم بوده اند و حق آنها آنطور که شایسته است، ادا نشده و به حقشان نرسیده اند.
فرماندار ویژه ملایر افزود: راهی را که خبرنگاران انتخاب کرده اند، مانند رزمنده ای است که در جبهه های جنگ می جنگد و کسی او را نمی بیند و به همین دلیل همیشه مظلوم واقع شده اند.
آزادبخت اظهار کرد: باید به خبرنگاران بها دهیم و کمک کنیم تا این جایگاه والا و شان و منزلت واقعی آنها را بالا ببریم، چراکه اصحاب رسانه یک رکن مهم دموکراسی هستند.
وی خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: قبل از حق گویی باید حق را دید و گفت و همواره به دنبال احقاق حق باشید و صداقت و راستگویی را همیشه و در همه حال در سرلوحه کاری خود قرار دهید.
وی همچنین از 25 سال خدمت صادقانه و تلاش های مخلصانه فتح الله رضایی خبرنگار صدا و سیمای مرکز همدان در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: حق خبرنگاران بر گردن ما بسیار است و باید در حفظ این داشته های ارزشمند تلاش کنیم.
با توجه به اینکه امسال بخشداری و شهر سامن برای نخستین بار میزبان خبرنگاران ملایر در گرامیداشت روز خبرنگار بودند، فرماندار ملایر گفت: هدف از این اقدام تمرین بخشداران برای انجام کارهای شهرستانی است تا خودبخود زمینه رشد را مهیا کنیم و ظرفیت بخش های شهرستان را ارتقا دهیم.
شهردار ملایر نیز خبرنگاران را مشاوران بسیار خوبی برای مدیران دانست و گفت: رسانه ها حلقه واسط بین مردم و مسوولان هستند و به خوبی می توانند با انتقال متقابل نکته نظرات، دیدگاه ها و خواسته های مردم و مسوولان در رشد و توسعه و پیشرفت نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.
علیرضا رضایی با بیان اینکه اصحاب رسانه در شهرستان ملایر به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند، افزود: بسیار خرسند هستیم که در ملایر جو همدلی و همزبانی بین مردم، مسوولان و رسانه ها حاکم است و تمام دغدغه خبرنگاران نیز توسعه و پیشرفت شهر است.
وی تاکید کرد: اصحاب رسانه باید از مدیرانی که تمام هم و غم و دغدغه آنها منافع شهر و رشد و توسعه شهرستان در همه زمینه هاست، حمایت و پشتیانی کنند.
رضایی ادامه داد: هم اکنون ریل گذاری توسعه و پیشرفت ملایر صورت گرفته و با وجود این جو همدلی و همزبانی آینده بسیار خوبی را برای ملایر متصور هستیم و این شهرستان باید مطابق با پتانسیل هایش رشد و توسعه پیدا کند.
وی بیان کرد: به رغم وجود مشکلات مالی و رکود در ساخت و ساز اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری ملایر انجام شده و هم اکنون 72 پروژه عمرانی در سطح شهر در حال اجرا است که اگر به مرحله بهره برداری برسد، تحول بسیار عظیمی را در ملایر ایجاد خواهد کرد.
در این آیین از خبرنگاران برتر و فعالان رسانه در شهرستان ملایر تجلیل به عمل آمد.
همچنین خبرنگاران شهرستان مهمترین خواسته ها، نیازها، مسایل و مشکلات خود را در این حوزه بیان کرده و در پایان نیز از شهر زیرزمینی سامن بازدید کردند.
17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار