آیت‌الله ملک‌حسینی؛

بهزیستی فکری به حال کاهش نرخ معلولیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کند

خبرگزاری پانا: یت‌الله‌ملک‌حسینی در پایان متذکر شد: بعد از انقلاب اسلامی، تلاش‌های در خوری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به جامعه معلولان صورت گرفته که باید این تلاش‌ها با همکاری مردم و جامعه هدف سازمان بیشتر شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد.

کد مطلب: ۳۸۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، بعد از ظهر امروز رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه جمعی از مسئولان استانی با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به اینکه جامعه هدف سازمان بهزیستی بسیار وسیع می‌باشد، اظهار کرد: همین موضوع وظیفه کارکنان سازمان بهزیستی را بسیار بیشتر و حساس‌تر می‌کند و از طرفی رقم بالای معلولان در کشور مخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که بسیار ناخوشایند و از لحاظ دینی نیز پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: اگر دین ما امر به معروف و نهی از منکر، انفاق و صدقه را توجیه می‌کند همه برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی، روحی و معضلات اجتماعی است.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشینه فقر و محرومیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی جسمی و معلولیت‌ها بسیار زیاد است امیدواریم که سازمان بهزیستی کشور راهی برای کاهش نرخ معلولیت خصوصا در استان‌هایی که این وضعیت حاد‌تر است، انجام دهد.

آیت‌الله‌ملک‌حسینی در پایان متذکر شد: بعد از انقلاب اسلامی، تلاش‌های در خوری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به جامعه معلولان صورت گرفته که باید این تلاش‌ها با همکاری مردم و جامعه هدف سازمان بیشتر شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار