در آیین بدرقه کاروان ورزشی دانش آموزان عنوان شد:

توجه به اخلاق و منش پهلوانی قدم اول قهرمانی است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین بدرقه کاروان ورزشی دانش آموزان پسر استان به مشهد مقدس، در راه رسیدن به قهرمانی توجه به اخلاق و منش پهلوانی را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۳۸۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان محبی در این آیین خطاب به دانش آموزان منتخب گفت: از شما می خواهم نماینده ی شایسته ای برای استان کرمانشاه باشید، مودبانه و موقر رفتار کنید و سفیر اخلاقی مسابقه ها شوید، رفتار اخلاقمدار حتی از کسب عنوان قهرمانی هم مهم تر است.
محبی در ادامه به اهمیت وحدت و انسجام گروهی برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و افزود: انفرادی رفتار نکنید، همدل و هماهنگ باشید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا نام کرمانشاه را مطرح کنید.
وی با بیان این نکته که فردی در زندگی موفق است که جسمی سالم داشته باشد، به دانش آموزان گفت: بهترین راه سلامتی ورزش است و خوشبختانه در آموزش و پرورش استان تمام سعی ما این بوده که بتوانیم تمام ابزارها و ساز و برگ لازم را برای دانش آموزان تهیه کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: دعای ما موفقیت شماست، امیدواریم با صحت و سلامت و دست پر از مسابقه ها برگردید.
گفتنی است آیین بدرقه کاروان ورزشی دانش آموزان پسر استان کرمانشاه برای شرکت در سی دومین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در مشهد، دوشنبه شب با حضور 156 ورزشکار، مربی و سرپرست و همچنین مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خسرو زرافشانی و حسن مرادقلی از اعضای شورای شهر کرمانشاه و والدین آن ها در مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.
بر این اساس دانش آموازن استان کرمانشاه در این دوره از مسابقه ها در رشته های هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا و دو و میدانی با سایر استان ها به رقابت می پردازند.
در پایان لازم به یادآوری است کاروان ورزشی دانش آموزان پسر مسیر استان کرمانشاه به تهران را با اتوبوس و از تهران تا مشهد مقدس را با هواپیما طی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار