دیدار فرهنگیان و مدیر آموزش و پرورش دیّر با امام جمعه

خبرگزاری پانا :کارکنان آموزش و پرورش دیّر به اتفاق جمعی از مدیران و معلمان مدارس دیّر به مناسبت هفته نماز جمعه با امام جمعه دیّر دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۳۷۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، امام جمعه دیّر عملکرد آموزش و پرورش شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:آینده کشور وابسته به نیروهای وارسته، لایق و مؤمن است که این نیروها با هدایت های اموزش و پرورش و تلاش های این عزیزان به جامعه تحویل داده می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: تربیت افراد تنها با زبان کافی نیست بلکه باید در عرصه عمل این مهم تحقق یابد که امیدواریم در سال همدلی و همزبانی درکنار یکدیگربه اهداف مدنظر دست یابیم.

وی بر لزوم آسیب شناسی موانع پیش رو و ایجاد فضای مناسب در تربیت فرزندان تأکید کرد و ادامه داد:برای حضور دانش اموزان در مساجد و شرکت در کارهای فرهنگی باید خود نیز همراه با انها قدم برداریم وحضور داشته باشیم.

ایشان اضافه نمود: در کنار بخش آموزش باید به مقوله تربیت و پرورش اهمیت بیشتری داده شود و اگر آموزش با تربیت صحیح همراه نباشد کارمان نیمه تمام است و موجب عدم پایبندی دانش آموزان به ارزشها می شود.

حسینی خانواده را سنگ بنای اجتماع برشمرد و خاطر نشان کرد:بایدنهاد سنگر خانواده را تقویت کنیم و در این راستا نیاز است که برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی یکی از راه های جذب دانش اموزان و نوجوانان به حضور در نماز جمعه را بها دادن به انها قلمداد کرد و افزود:ضمن شناسایی آسیب های پیش رو نیاز است که برنامه های فرهنگی متنوعی در نمازجمعه برگزار شود تا بتوان این نهاد مقدس را تقویت کرد.

احمدعبدالله زاده با تشکر از حمایت های امام جمعه از آموزش و پرورش دیّر گفت:نصایح و ارشادات امام جمعه تبیین کننده مسیر و راهگشای ما در برخورد با پیش رو بوده است.

وی افزود:با تلاش های و همکاری های صورت گرفته آموزش و پرورش دیّر جزءبهترین ها شناخته شده است و در اجلاسیه روسای آموزش و پرورش از این نهاد تقدیر به ویژه به عمل خواهد امد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیّرادامه داد: از زمانی که این مسئولیت خطیر را پذیرفته ام هدف خود را رسیدگی به مسائل پیش روی آموزش و پرورش قرار داده و هیچ گاه مسائل سیاسی را در اموز محوله دخالت نداده ام تا این نهاد مقدس در کمال آرامش به امر تعلیم و تربیت دانش اموزان بپردازد.

عبدالله زاده به ارائه خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته اشاره کرد و عنوان داشت:در بخش های آموزش، خدمات و تجهیزات قدم های بلندی برداشته شده است.

ایشان اضافه نمود: در بخش کنکور به خصوص در رشته ریاضی رشد خوبی داشته ایم و این انتظار می رود که برای سال آینده خروجی و عملکردمان بهتر باشد.

این مقام مسئول سیاست اولیه آموزش و پرورش شهرستان را سازمان دهی مطلوب نیروی انسانی دانست و گفت:اگر این مهم تحقق یابد می توان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پر رنگ تر ظاهر شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیّر گفت:امام جمعه دیّر با حضور در جلسات مختلف آموزش و پرورش و حمایت های همه جانبه خود از قشر فرهنگی جامعه کمک های زیادی به پیشبرد اهداف ما نموده است.

اسماعیل مختار زاده، امام جمعه را بزرگ معنوی شورای آموزش و پرورش خواند و افزود: نقش ایشان به عنوان یک مشاور در برقراری ارتباط اولیاء و خانواده های دانش اموزان با مدارس انکار ناپذیر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار