معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت توانمند سازی معلمان تربیت بدنی

خبرگزاری پانا :معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت توانمندسازی معلمان تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا صائبی ،در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی توانمند سازی معلمان تربیت بدنی اظهار کرد: توانمندسازی معلمان یکی از راههای موثر برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های معلمان جهت دست پیدا کردن به اهداف بالادستی بویژه اهدافی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اثرات ورزش و فعالیت بدنی در سلامت جامعه،دستگاه آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج این معروف دارد و معلمان تربیت بدنی در خط مقدم این حرکت، مسولیت این امر خطیر را بر عهده دارند و بعنوان عضوی از این سیستم نقش اساسی و کلیدی در رسیدن به اهداف را تعیین می کنند.

صائبی تصریح کرد: توانمندسازی معلمان بعنوان یکی از سیاست های راهبردی آموزش و پرورش محسوب میشود تا دانش آموزان را در قالب نظام تعلیم و تربیت پرورش داده و برای آینده بهتر آماده نماید.
شایان ذکراست، دوره های آموزشی ضمن خدمت توانمند سازی معلمان تربیت بدنی تحت عنوان چهار دوره مدیریت و برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی،استعدادیابی در ورزش،مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی و حرکات اصلاحی ،به میزبانی دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد ناحیه 2 شهر ری با حضور کارشناس مسولان تربیت بدنی ،مدیران سالن های ورزشی ، مسولین کانون های حرکات اصلاحی مناطق و معلمان تربیت بدنی برگزارگردید.

/ خبرنگار : فاطمه طرقی قزلجه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار