مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری:

رونمایی از دو طرح ملی به مناسبت هفته مهارت

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری از رونمایی از دو طرح ملی فاطر (فرزندان ماهر ایران زمین، طلایه‌داران راه توسعه) و انفال (آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیاز مشارکت فعال زنان) به مناسبت هفته مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد .

کد مطلب: ۳۷۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،تقی پور با اشاره به اینکه طرح فاطر مربوط به فرزندان کارکنان سازمان است ادامه داد: این طرح در صورت تامین منابع ، به فرزندان کارکنان دولت نیز تعمیم می یابد .
وی افزود :طرح انفال نیز با استفاده از ظرفیت خالی مراکز آموزشی در راستای ارتقا مهارت بانوان دانشجو و دانش آموخته بویژه درزمینه‌های فنی و مهندسی است.
وی در ادامه با اشاره با نامگذاری سوم لغایت نهم مرداد ماه بعنوان هفته مهارت و ششم مرداد‌ماه به عنوان روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ، افزود بمناسبت این هفته برنامه های متعددی توسط این اداره کل با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی و هدایت و فراگیر‌کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی و ایجاد انگیزه برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار اجرا می گردد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای تعامل با کارآفرینان ، ترویج فرهنگ کار ، آموزش بانوان ، آموزش بازار محور ، ارتقا مهارت روستائیان و ارتقا مهارت دانشجویان را از دیگر برنامه های این اداره کل در سال جاری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار