امام جمعه اردبیل:

همدلی و همزبانی دولت و ملت برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است.

کد مطلب: ۳۷۸۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،آیت الله سیدحسن عاملی در حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان درشهرستان سرعین افزود: ائمه جمعه استان با درک مناسب انتظارات مقام معظم رهبری آماده همکاری همه جانبه با برنامه های اجرایی دولت در استان هستند و در این حوزه می توانند مردم را نیز در همگامی با سیاست های دولتی و همزبانی و همدلی با دولت ترغیب کنند.
وی با اشاره به برکات نهادینه شدن وحدت و مودت در جامعه بیان کرد: ائمه جمعه از بهترین زمینه سازان تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده و تاکنون منشاء آثار خیری در این حوزه بوده اند.
عاملی همچنین با تاکید بر این که باید برای حضور مردم و به ویژه جوانان در نماز جمعه فرهنگ سازی در بین خانواده ها شود افزود: گام های اساسی در این حوزه باید برداشته شود.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که یک روحانی یا امام جمعه قدرت خود را می تواند با جذب جوانان نشان دهد زیرا کار اساسی دشمن جذب جوانان است افزود: حلقه های صالحین را باید مجموعه ای از خود بدانیم تا بتوانیم در حوزه های فرهنگی مثمرثمر واقع شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار