نشست هم اندیشی زنان برگزیده کردستان با مشاور امور بانوان رییس جمهور

خبرگزاری پانا:نشست هم اندیشی زنان برگزیده کردستان با معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور که با کاروان دولت تدبیر و امید در سفری یکروزه به استان کردستان سفر کردند، برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،شهیندخت مولاوردی،در نشست هم اندیشی زنان برگزیده کردستان، اظهار کرد: هدف از سفر ریاست جمهور قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات استان‌ها از نزدیک و بررسی چالش ها و مسائل موجود و اتخاذ تصمیمات درستی برای رفع آن هاست.

وی افزود: بسیاری از مناطق کشور پس از 36 سال از گذشت پیروزی انقلاب بانوان استان های کم برخوردار نامیده می شوند که این شایسته کشور ما نیست.

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه که با هدف توسعه متوازن نوشته می شود، موانع و محرک‌های توسعه استان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد تا شاهد توزان توسعه در مناطق و در زمینه های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما براین است که از دادن وعده‌هایی که احتمال عملی شدن ندارند، بپرهیزیم و با سفرهای ریاست جمهوری به استان‌های مختلف مشکلات زنان و خانواده مورد توجه قرار گرفته و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

مولاوردی بیان کرد: اطلس وضعیت زنان کشور تهیه شده و همچنین نشست هایی را با هدف ترویج فرهنگ منطقه ای و جلوگیری از جزیره ای عمل کردن و ترویج همکاری های شبکه ای در استان های همجوار برگزار کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور عنوان کرد: سه طرح ترویج همکاری در استان های همجوار در دست بررسی است که همکاری‌های دولت با دولت، دولت با سمن‌ها و سمن‌ها با سمن‌ها را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم بررسی ها نشان داد که سرمایه اجتماعی زنان به شدت تنزل پیدا کرده است و ارتقای آن در این دولت با تشکیل کارگروه تخصصی مورد توجه قرار گرفته است.

مولاوردی افزود: سامانه پیامکی شماره 101 جهت ارسال مطالبات و پیشنهادات زنان در سراسر کشور از 15 رمضان امسال راه اندازی شده است و زنان می توانند از سراسر کشور مطالبات و پیشنهادات خود را از این طریق اعلام کنند.

وی بیان کرد: براساس ارتباطات مردمی با این سامانه 70 درصد مطالبات اعلام شده مربوط به حوزه های معیشتی و اقتصادی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار