استاندار کرمانشاه:

باغ موزه دفاع مقدس تبدیل به اثری ماندگار در کرمانشاه خواهد شد

خبرگزاری پانا: استاندار کرمانشاه گفت: پروژه بزرگ احداث باغ موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال می شود و این مجموعه در آینده تبدیل به اثری ماندگار در کرمانشاه می شود.

کد مطلب: ۳۷۷۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم رضایی بابادی اظهار کرد: ضرورت ساخت مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در استانی مانند کرمانشاه که نقش پررنگی در سال های دفاع مقدس داشته است، کاملاً احساس می شود.

وی افزود: فضای این باغ موزه و سازه هایی که در آن ساخته می شوند با بهره گیری از نمادهای ایرانی اسلامی و در نهایت سادگی ساخته می شوند زیرا جامعه اینگونه مجموعه ها را بیشتر می پسندد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال های جنگ با اتکا به روحیه رشادت و ساده زیستی پیروز میدان های نبرد شدیم گفت: متأسفانه طی این سال ها جامعه از آن روحیات والا و بسیار ارزشمند دور شده است که باید سعی نمود این ارزش ها را دوباره زنده کرد.

رضایی بابادی افزود: مراحل طراحی باغ موزه به سرعت در حال انجام است و مدیریت ارشد استان نیز این آمادگی را دارد که پس از تأیید نهایی طرح ، به سرعت روند اجرای پروژه را آغاز کند.

وی در پایان افزود: در روند اجرای باغ موزه دفاع مقدس نیز مجموعه مدیریتی استان به بهترین شکل آماده همکاری برای ساخت یک مجموعه ماندگار در ورودی شرقی شهر و در مسیر راه کربلا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار