رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی اعلام کرد؛

آغاز مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور از ۱۳ مرداد

خبرگزاری پانا:رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی از آغاز مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز از ۱۳ مرداد خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی در نشست خبری که دیروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش به منظور معرفی برنامه‌های مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزی دختر و پسر سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه سعی کردیم کیفیت مسابقات قهرمانی ورزش مدارس را بالا ببریم، افزود: یکی از رویکردهای اصلی ما نگاه به مسائل اخلاقی و فرهنگ درون مسابقات است و در برگزاری این مسابقات، تکریم و یادمان شهدا را پیش‌بینی کردیم.

ارمیان با اشاره به فعالیت این فدراسیون در زمینه استعدادیابی دانش‌آموزان افزود:‌ دانش‌آموزان در این مسابقه به خوبی شناسایی شده و به سمت ورزش قهرمانی حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به 9 رشته ورزشی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان، ادامه داد:‌ رشته‌های فوتسال، والیبال‌،هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، ژیمناستیک و دومیدانی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی اضافه کرد:‌ مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی و متوسطه اول از 13 مرداد در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد 3417 دانش‌آموز در این مسابقات حضور دارند.

وی اظهار داشت‌: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه اول در 7 رشته از 24 تا 30 مرداد در تبریز و مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی از 9 تا 15 شهریور در شیراز برگزار می‌شود.

ارمیان با اشاره به برگزاری بازی‌های بومی، محلی، سنتی و تفریحی برای دانش‌آموزان افزود:‌ این برنامه در رامسر از 3 تا 15 شهریور برگزار خواهد شد که 631 دانش‌آموز دختر و 588 دانش‌آموز پسر دوره ابتدایی در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم نیز به صورت مدرسه قهرمان در سال جدید برگزار می‌شود، گفت: تیم فوتبال زیر 18 سال نیز از 8 تا 18 شهریور امسال به کشور چین اعزام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار