مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

گسترش فزاینده فناوری اطلاعاتی اقتضا می‌کند توجه بیشتری به فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی شود

خبرگزاری پانا: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گسترش فزاینده فناوری اطلاعاتی اقتضا می کند توجه بیشتری به فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی شود.

کد مطلب: ۳۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام روحانی‌نیا با بیان این که پورتال جدید تبیان استان به آدرس www.tebyan-bojnurd.ir به منظور برقراری ارتباط بهتر و آسانتر ادارات و همچنین دسترسی بهتر کاربران به آن، طراحی و راه اندازی شده است ،از تشکیل کارگروه تغذیه ،ساماندهی و بارگذاری اطلاعات سایت تبیان استان خبر داد.
وی همچنین با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی بر اساس منویات مقام عظمای ولایت اذعان داشت: تشکیل این شورا به‌عنوان نقطه‌ی کانونی متمرکز برای سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور از تدابیر و اندیشه‌های متفکرانه و نگاه عمیق مقام معظم رهبری نشأت می‌گیرد.
وی تصریح کرد:گسترش فزاینده‌ فناوری‌های‌اطلاعاتی و ارتباطاتی به‌ویژه اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و لزوم سرمایه‌گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از آن برای پیشرفت همه‌جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم و همچنین ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مستمر به منظور مقابله با آسیب‌های ناشی از آن، اقتضا می‌کند بیش از پیش به مقوله فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی توجه شود.
روحانی نیا در پایان اظهار داشت:فعالیت در فضای مجازی در راستای ترویج آموزه‌های دینی از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار