طی ۹ ماهه نخست امسال محقق شد:

اخذ گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای توسط 6 هزار و 720 قالیباف در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی 9 ماهه نخست امسال 6 هزار و 720 نفر قالیباف در سطح استان موفق به اخذ گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای شده اند .

کد مطلب: ۳۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباداله اکبری با اشاره به اینکه اخذ گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای برای 2 هزار قالیباف در 9 ماهه نخست امسال از برنامه های پیش بینی شده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال 6 هزار و 720 نفر قالیباف موفق به اخذ گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای شده اند که این رقم نشان دهنده ی تحقق 336 درصدی اهداف است.

وی افزود: طی مدت مذکور نزدیک به 4 هزار نفر از بیمه قالیبافی بهره مند شدند و 2 هزار و 765 نفر نیز کارت شناسایی قالیبافی دریافت کردند که این میزان صدور بیمه و کارت قالیبافی 119 درصد بیش از اهداف پیش بینی شده می باشد.

اکبری اظهار داشت: همکاری ادارات زیربط، پیگیری مستمر گروه فرش سازمان و ادارات شهرستان های تابعه و شناسایی قالیبافان خانگی از طریق تشکل های مربوطه جهت ساماندهی به آنان از جمله علل تحقق اهداف این سازمان بیش از برنامه های پیش بینی شده به شمار می روند.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه تسهیلات بانکی برای 2 هزار و 162 نفر، برگزاری دوره های آموزشی برای ارکان تعاونی ها و اتحادیه ها،صدور جواز تأسیس و پروانه تولید کارگاه های متمرکز و غیرمتمرکز، اعزام و پذیرش تورهای تجاری و راه اندازی پرتال فرش از دیگر اقداماتی هستند که توسط گروه فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت در طول سالجاری به انجام رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار