معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی به پانا خبر داد:

استان مرکزی میزبان جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی قطب 6 کشور

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: استان مرکزی میزبان یازدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی قطب 6 کشور است.

کد مطلب: ۳۷۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی دمنه در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این مسابقات یک تا سوم مردادماه سالجاری با هدف ارتقاء سطح توانمندی های علمی و عملی معلمان تربیت بدنی در خصوص ارائه درس تربیت بدنی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره سبب ایجاد رقابت معلمان در خصوص روش های نوین درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی و متوسطه در بخش بانوان و آقایان خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله به صورت کشوری برگزار می شده است، ادامه داد: امسال کشور به 6 دبیرخانه تقسیم شده و فعالیت های مختلف در دبیرخانه ها پیگیری می شود.

دمنه اظهار داشت: امسال برای نخستین بار این جشنواره به صورت قطبی و با هدف مشارکت دبیرخانه و استفاده از تجارب سرگروه های درس تربیت بدنی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراحل شهرستانی و استانی این جشنواره برگزار شده است و مرحله قطبی آن یک تا سوم مرداد ماه سالجاری در 6 قطب انتخاب شده به صورت غیر حضوری و با ارائه فیلم برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی میزبان استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین است ابراز داشت: از هر استان در هر مقطع تحصیلی 3 اثر در بخش بانوان و 3 اثر در بخش آقایان و مجوعا 24 اثر در این جشنواره به صورت ارسال فیلم شرکت داده می شود.

به گفته دمنه، نفرات اول تا سوم هر قطب به مرحله نهایی که به صورت کشوری و حضوری در استان های خراسان، مازندران و آذربایجان غربی برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار