گزارش هواشناسی؛

بارش‌های پراکنده در ارتفاعات پایتخت/باران شدید در استان‌های غربی

خبرگزاری پانا:مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات تهران از اواخر وقت امروز و باران شدید در ۴ استان غربی کشور طی سه روز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار پاناافزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد طی سه روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق غرب، مرکز، جنوب شرق و طی دو روز آینده در مناطقی از شرق کشور ابرناکی و در بعد از ظهر بارش پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، همچنین در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق غرب کشور نیز بارش پراکنده گاهی با وزرش باد رخ خواهد داد. شدت بارش طی این سه روز در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و نیمه شمالی فارس خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از بعدازظهر روز پنج شنبه با شمالی شدن جریانات، در سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: همچنین طی سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد و خاک و در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل با طوفان گرد و خاک همراه است.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف و در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای پایتخت در این روز ۳۳ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار