قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی:

حجاب;مصداق بارز مبارزه با منکرات است

خبرگزاری پانا:قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: عفاف و حجاب که در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته، ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی ما داشته و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی تقویت و متجلی شده است.

کد مطلب: ۳۷۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی پیروزمنش در آیین افتتاح کارگاه اموزشی حجاب و عفاف ویژه مربیان قرآنی در آذرشهر ، ضرورت برنامه ریزی و آموزش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را بیان نموده و بر نقش برگزاری کارگاهای آموزشی در این خصوص تاکید کرد.

پیروزمنش، با اشاره به منکر بودن بد حجابی و بی حجابی، یکی از راه‌های ترویج عفاف و حجاب در جامعه را، ارائه سیره‌ی زندگی ائمه ی معصومین (ع) به عنوان الگو و مدلی مناسب برای زندگی به سبک اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه ها و رسالت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی یکی از دغدغه ها و مطالبات جلسات را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان نمود.

در این مراسم همچنین محمد علی قلی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مسائلی پیرامون واقعه کشف حجاب، بهترین روش در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب، را برنامه ریزی برای خانواده ها و اطلاع‌رسانی در زمینه شناخت کودک، نیازها و ویژگی های او نسبت به مسأله عفاف دانست .

گفتنی است این کارگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار