شهركها و نواحی صنعتی مازندران به نام شهداء متبرك می شوند

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از نامگذاری تمامی شهركها و نواحی صنعتی استان به نام شهداء، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد .

کد مطلب: ۳۷۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی در دیدار با سردار ملكی مدیركل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: امنیت و آسایش امروز كشور مرهون رشادتها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: باید نسل جوان كشور با فرهنگ ایثار و شهادت و فداكاریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند .

موسوی ضمن اعلام اینکه تمام شهركها و نواحی صنعتی استان به نام شهداء ، مزین و متبرك خواهد شد، گفت: درحال حاضر 5 شهرك و ناحیه صنعتی استان به نام مبارك شهداء نامگذاری شده اند و نامگذاری سایر شهركها و نواحی صنعتی نیز در دستور كار قرار دارد.

وی تأكید كرد: نامگذاری شهركها و نواحی صنعتی استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین صنعتگران، تولید كنندگان و فعالان حوزه كار و تلاش و تولید انجام می شود .

مدیركل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان نیز در این دیدار گفت: باید همواره در مسیر شهداء حركت كنیم و بیاد داشته باشیم كه عزت كنونی ما بخاطر خون شهداست.

سردار ملكی افزود: امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی نیاز دارد و باید همه تلاش كنیم تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی ضمن تقدیر و تشكر از مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران درخصوص نامگذاری شهركها و نواحی صنعتی استان به نام مبارك شهداء اظهار داشت : با این كار، در واقع یك ارتباط معنوی بین صنعتگران و تولید كنندگان و شهداء ایجاد شده كه موجب تقویت آن در بخش تولید و صنعت نیز خواهد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار