رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

انسداد سه محور هراز،چالوس و فیروزکوه

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از انسداد محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه (منطقه ورسک و دوآب) خبرداد و گفت: امداد رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان در محورهای شمالی همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۳۷۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سردار « تقی مهری» به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی قبل از ماه مبارک رمضان برای مرحله دوم سفرهای تابستانی و عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اجرای طرح تابستانی سفرها با هماهنگی کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس اجرا شد.

وی به تدابیر فرمانده ناجا و نیز جانشین وی برای تعطیلات عید فطر و نیز آمادگی مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور خصوصا استان های شمالی و استان های همجوار اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم با بهره گیری از پلیس های تخصصی، بکارگیری نیروی انسانی و تجهیزات لازم، بستر سفر خوبی را برای هموطنان فراهم کنیم.

سردار مهری از افزایش ۱۴ درصدی سفر و نیز کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات چهار روزه عید فطر امسال در مقایسه با سال گذشته خبرداد و گفت: طی این مدت ۶ میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در این ایام، سفر و تردد در محورهای چالوس ۳۱ درصد، هراز ۵۰ درصد، قم - اصفهان ۶۷ درصد، فیروز کوه ۳۴ درصد، آزاد راه های قزوین- رشت ۱۱ درصد، چناران - مشهد ۳۴ درصد و تهران - قم دو و نیم برابر رشد داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از انسداد جاده های چالوس و هراز ( تونل یک) به علت ریزش کوه خبرداد و گفت: همچنین منطقه «ورسک» و «دوآب» محور فیروزکوه که شب گذشته مسدود و به صورت مقطعی باز شده بود هم اکنون بسته است و تردد خودرو ها به صورت یک لاین و مقطعی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار