رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

ناحیه یک کرج وساوجبلاغ بعنوان انجمن اولیاءومربیان برترالبرزمعرفی شدند

خبرگزاری پانا:رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : در راستای طرح رتبه بندی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق تابعه استان البرز فعالیت های یک ساله کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

کد مطلب: ۳۷۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

رضاپیری رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان درگفتگوباخبرنگارپانا،بااعلام این خبراظهارداشت:نظر به نقش نظارت و ارزشیابی بعنوان یکی از اثرگذارترین عامل در پشیبرد اهداف سازمانی گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل ، ارزیابی کارشناسان مناطق برای ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر و بهتر می باشد .
پیری افزود:برگزاری انتخابات اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ؛ تاسیس ، توسعه و تجهیز مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده ؛ توسعه ،تقویت و نظارت در برگزاری کلاس های آموزش و پرورش ؛ تشکیل شورای انجمن اولیا و مربیان و برگزاری جلسات در سطح منطقه ؛ساماندهی و نظارت بر سرویس های دانش آموزان مدارس ؛ برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته پیوند و روز ملی خانواده ؛پوشش خبری ، اطلاع رسانی و ارسال آمار به اداره کل و ادارات مربوطه ازشاخص های این ارزیابی بودند.

پیری گفت:تشکیل کار گروههای تخصص ها و مهارت های اولیا در مدارس ؛تلاش برای حسن اجرای و پاسخ به بخشنامه های مربوط بر اساس شرح وظایف مصوب پست مورد تصدی و بازدید و نظارت از فعالیت های مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده وابسته به انجمن اولیا و مربیاناز دیگر شاخص های این ارزیابی بودند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : کاربرگ شاخص های ارزیابی به مناطق تابعه ابلاغ و با توجه به برنامه بازدید ابلاغی ، از فعالیت کارشناسی انجمن بازدید و بر اساس شاخص های تعیین شده نسبت به امتیازدهی و رتبه بندی آنان اقدام شده است .
پیری در ادامه گفت : بازدید از شهرستان ها ، نواحی و مدارس ، و بررسی فعالیت های مربوط به انجمن اولیا و مربیان و ارائه راهنمایی های لازم بر اساس وظایف واگذار شده به کارشناسان می باشد.
پیری خاطر نشان کرد : کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق بر اساس دو قطب برخوردار (چهار ناحیه کرج) و نیمه برخوردار
(شهرستان های تابعه استان) تقسیم شده اند که در پایان فرایند ارزیابی از رتبه های برتر هر قطب به طور جداگانه از طرف استان تقدیر خواهد شد .
پیری در ادامه افزود : از بین نواحی چهارگانه کرج ، کارشناسی انجمن ناحیه یک و از بین مناطق تابعه ، کارشناسی انجمن شهرستان ساوجبلاغ به عنوان انجمن های برتر شناخته شدند که متعاقبا" از سوی این اداره کل مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار