بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل از کانون فرهنگی تربیتی دیر

خبرگزاری پانا : سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه مدیرآموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی و ریشهری كارشناس امور فرهنگی و حق دوست رئیس امور تربیتی اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر از کانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب شهر دیّر دیدار کردند.

کد مطلب: ۳۷۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این بازدید زهرا درویشی مدیر این کانون از فعالیت های این کانون گفت و تصریح کرد: به منظور پر نمودن اوقات فراغت ، 670 دانش آموز در 27 رشته در این كانون در ترم تابستان فعالیت خواهند کرد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب دیر گفت: برگزاری کلاس های قرانی (حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن) ویژه دانش آموزان پسرو دختر ، برگزاری کلاس های هنری از جمله موسیقی، نقاشی ، خطاطی رشته های خیاطی ،كامپیوتر،قصه گویی،عكاسی ،نجوم ، رباتیك ، قصه گویی ،كلاسهای تقویتی و.... از برنامه های این کانون در طول سال می باشد.

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این مرکز گفت: گذران اوقات فراغت همانطوریکه متاثر از فرهنگ جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می گذارد به مرور زمان موجبات تغییرات اجتماعی را فراهم می آورد. وی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه نهادهای دولتی و مراکز فرهنگی اجتماعی شاهد رونق و پیشرفت باشیم .

وی افزود : كانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب این شهرستان از نظر فعالیت و جذب دانش آموز جزو سه كانون برتر استان بوشهر است .

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر،دایر بودن این مرکز در کلیه ایام سال را یکی از مزایای خوب این کانون دانست .

شایان ذکر است معاونت پرورشی و فرهنگی اداره كل ضمن بازدید از کلاس های این کانون از نزدیک در جریان فعالیت های کانون نیز قرار گرفت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار