راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 94 در شهرستان جم

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 94 در شهرستان جم خبر داد .

کد مطلب: ۳۷۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سید علیرضا سجادی با اعلام این خبر افزود : به منظور راهنمایی وهدایت داوطلبان کنکور سراسری، آشنایی با رشته ها ی مختلف دانشگاهی و انتخاب مناسب وموثر رشته ها،پایگاه تخصصی مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری 94 در شهرستان جم راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد : این پایگاه با حضور مشاوران مجرب و بکارگیری نرم افزار جامع انتخاب رشته، به داوطلبین خدمات راهنمایی ومشاوره تحصیلی ارائه خواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش جم گفت: این پایگاه با هدف آموزش انتخاب رشته مناسب براساس محتوای کارنامه و تراز کنکور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
سجادی ضمن بیان نقش واهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبان اظهار کرد : یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین مراحل زندگی دانش آموزان، انتخاب رشته تحصیلی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی همچنین بر اطلاع رسانی صحیح به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو و فاقد تخصص لازم که به انتخاب رشته اقدام می کنند تاکید کرد.
سجادی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیام کوتاه به دانش‌آموزان و نصب بنرهای متعدد در سطح شهر با موضوع و محل برگزاری پایگاه انتخاب رشته صورت خواهد گرفت.
وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی انتخاب رشته با حضور مشاورین مجرب خبر داد و گفت : به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و خانواده های آنان با انتخاب رشته تحصیلی و ظرفیت های موجود در شهرستان، این کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار