فرماندار دهلران،

دیپلماسی موفق دولت تدبیر و امید به تحریم های ظالمانه خاتمه داد

خبرگزاری پانا:فرماندار دهلران، گفت: این بار نیز تیم مذاکره کننده دولت تدبیر و امید برگ زرین تاریخی دیگری برای ملت ایران اسلامی به ثبت رساند که در تاریخ ماندگار خواهد بود.

کد مطلب: ۳۷۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛از ایلام و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران، امید علی سبزی ضمن تبریک موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت تدبیر و امید و فرزندان ملت در مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: رهنمودها و حمایت های رهبر معظم انقلاب،رییس جمهور مردمی،هوشیاری تیم مذاکره کننده وپشتیبانی ملت موجب این سربلندی شد .

وی، ادامه تحقیق و توسعه در بحث انرژی هسته ای و لغو تحریم ها را موفقیتی بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست وتصریح کرد: تیم مذاکره کننده در یک نبرد نابرابر دیپلماتیک نشان دادند که اراده ملت ایران می تواند کشورهای ابرقدرت دنیا را پای میز مذاکره بیاورد و آنان که روزی هیچ حقی برای ملت ها قائل نبودند و امروز به پشتوانه خون شهدا،اراده ملت و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب حقوق ما را در انرژی هسته ای به رسمیت شناختند .

سبزی، دستاوردهای توافق هسته ای را موجب اقتدار بیش از پیش نظام و دولت دانست وافزود: امروز دیگر پروژه ایران هراسی در دنیا مفهوم خود را از دست داده و همه کشورها به این باور رسیدند که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در مواضع ملی ذره ای از حقوق ملت کوتاهی نمی کند .

وی، خاطرنشان کرد: فرزندان ملت امروز نشان دادند که دولت به دنبال ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است و عزت واقتدار نظام را در همه عرصه ها دنبال می کند و حمایت های رهبر فرزانه انقلاب نیز نعمت بزرگی برای دولت و ملت است که مسیر رشد وتوسعه را بیش از پیش در سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی به سرعت طی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار