پنجاهمین جشنواره فیلم کارلووی واری برندگانش را شناخت

خبرگزاری پانا: گوی بلورین این دوره از جشنواره فیلم کارلووی واری نصیب فیلم «باب و درختان» به کارگردانی دیه گو اونگارو شد.

کد مطلب: ۳۷۱۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، گوی بلورین پنجاهمین دوره از جشنواره فیلم کارلووی واری نصیب فیلم آمریکایی «باب و درختان» به کارگردانی دیه گو اونگارو شد.
باب تاراسوک شخصیت اصلی این فیلم به همراه کارگردان کار جایزه بزرگ جشنواره را نیز بصورت مشترک دریافت کردند.
دیه گو اونگارو با ابراز خوشحالی از کسب این جایزه گفت: واقعاً غافلگیر شدم. من تقریباً سرمایه ای برای ساخت این فیلم نداشتم و مجبور شدم از پول همسرم و پس اندازی که خودم داشتم برای ساخت این فیلم استفاده کنم. در این جا از تمام کسانی که مرا در ساخت فیلم یاری کردند تشکر می کنم.
باب تاراسوک شخصیت اصلی فیلم که شغل اصلی اش نجاری است و نقش خودش را بازی می کند در واکنش به کسب این جایزه گفت: من تا حالا برنده هیچ جایزه ای نشده ام. این جایزه را به مادربزرگ و پدربزرگم تقدیم می کنم.
هیات داوران در این بخش جایزه بهترین بازیگر زن را به آلنا میهای لوا به خاطر بازی در «مراقبت خانگی» و بهترین بازیگر مرد را به کریشتوف هادک برای بازی در «برادران مار» اهدا کرد.
جایزه ویژه هیات داوران به پیتر برونر کارگردان اتریشی برای فیلم «آنها که می افتند بال دارند» رسید. ویسار مونیار کارگردان اهل کوزوو نیز جایزه بهترین کارگردان را به خاطر فیلم «بابا» دریافت کرد.
در ادامه از دو انیمیشن «کوهستان جادویی» به کارگردانی آنکا دامیان و «آنتونی» که زندگی شاعر ایتالیایی را نمایش می دهد نیز تقدیر شد.
برنده جایزه فوروم مستقل نیز فیلم «نارنگی» شان بیکر کارگردان آمریکایی شد که آن را با یک گوشی موبایل فیلمبرداری کرده است.
جایزه بزرگ بهترین فیلم مستند به هلنا ترشتیکووا برای فیلم «مالوری» رسید و در بخش فیلم مستند بیش از ۳۰ دقیقه «مرگ سفید» برنده جایزه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار