همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان :

مردم باقرشهر پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

خبرگزاری پانا: مردم مؤمن، انقلابی و همیشه درصحنه باقرشهر و کهریزک بار دیگر با حضور پرشور و باصلابت خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان صهیونیستی و آمریکایی زده و لرزه بر اندام آن‌ها انداختند.

کد مطلب: ۳۷۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و بیست و سومین روز از ماه خدا مردم ولایی و روزه‌دار باقرشهر و کهریزک با برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس همگام با مسلمانان سراسر جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

راهپیمایان از پیرو جوان ،زن و مرد،درحالی‌که پوسترها ،شعارنوشته‌ها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین این روز و محکومیت رژیم نامشروع صهیونیستی بویژه رژیم آل سعود در دست داشتند با مشت‌های گره‌کرده فریاد" الله‌اکبر" "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر داده و با طی مسیر با شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه انزجار خود را از مستکبران جهان نشان دادند .

امام‌جمعه باقرشهر،شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر،بخشدار کهریزک،فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) ،فرمانده کلانتری 175 باقرشهر و سایر مسئولین شهری همگام با مردم ولایت مدار باقرشهر از ابتدای سی متری امام خمینی (ره) تا مصلی این شهر راهپیمایی را برگزارکردند.

شایان ذکر است ،در پایان این راهپیمایی مردم ولایی و روزه دار با خواندن قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس ، پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند وانزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار