دبیرستانها برای رفت آمد از دوچرخه استفاده کنند

خبرگزاری پانا : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان : 20دبیرستان پسرانه در اصفهان نیز به محل های استقرار دوچرخه مجهز می شوند.

کد مطلب: ۳۶۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،شهر اصفهان در سال های اخیر بر اساس الگوی اتومبیل محور در کلانشهرهای ایران به سمت گسترش معابر، خیابان ها و بزرگراه های شهری حركت کرده است و در این شهر كمتر به فضاهای پیاده و مسیرهای دوچرخه پرداخته شده است.
علیرضاصلواتی با تاکید بر اینکه ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه در شهر اصفهان به شدت دنبال می شود، عنوان می کند: در سال گذشته تلاش شد موانع موجود در مسیرهای ویژه دوچرخه در اصفهان رفع شود و رفع موانع مسیرهای ویژه دوچرخه در اصفهان 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گفته وی امسال نیز رفع موانع از مسیرهای ویژه دوچرخه در اصفهان پیگیری می شود تا همه موانع مسیرهای موجود بر طرف شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از گسترش مسیرهای ویژه دوچرخه در محدوده مرکزی اصفهان خبر داد و افزود: پیوسته کردن مسیرهای ویژه دو چرخه در اصفهان از دیگر برنامه هاست.
صلواتی با تاکید بر اینکه تعداد ایستگاه های دوچرخه شهر اصفهان باید تا پایان برنامه اصفهان 95 به 60 ایستگاه برسد، عنوان کرد : شش ایستگاه دوچرخه در اصفهان مکانیزه شده است و آرام آرام همه ایستگاه های دوچرخه شهر اصفهان مکانیزه می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت که 20 دبیرستان پسرانه در اصفهان نیز به محل های استقرار دوچرخه مجهز می شوند تا زمینه استفاده از دوچرخه برای دانش آموزان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار