تقدیر ازطرح های جدیدوکسب رتبه های بالای هنرستان های منطقه18

خبرگزاری پانا: جلسه مدیران هنرستان های فنی، حرفه ای و کاردانش منطقه در هنرستان نمونه دولتی حضرت مریم (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۳۶۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه مدیران هنرستان های فنی، حرفه ای و کاردانش منطقه با حضور جمالی رییس اداره فنی، حرفه ای و کاردانش شهر تهران و رضالو معاون آموزش متوسطه منطقه در هنرستان نمونه دولتی حضرت مریم (س) برگزار شد.

آقای جمالی با تقدیر و تشکر از مدیران هنرستان های منطقه در پیشبرد اهداف شاخه فنی ،حرفه ای و کاردانش و اجرای طرح های نو و جدید وکسب رتبه های برتر در مسابقات علمی عملی، علمی کاربردی، پرسش مهر و جشنواره های هنری در منطقه تقدیر کرد و در ادامه درپاسخ به برخی سئوالات و مسایل پیش روی این شاخه تحصیلی مطالبی را بیان نمود.

رضالو ارائه گزارشی آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام در متوسطه دوره دوم منطقه توضیحاتی داد.

هدایتی کارشناس مسئول فنی ، حرفه ای و کاردانش منطقه نیز درخصوص سامانه ثبت ابلاغ همکاران شاغل در هنرستان ها که برای اولین بار در سطح شهر تهران درمنطقه 18 اجرا می شود مطالبی را بیان و از همراهی مدیران دراجرای این طرح و سایرطرح های جدید تقدیر و تشکر نمود.

ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام سال آینده، کارآموزی و کارورزی و مشکلات اجرایی هنرستان ها از اهم موضوعات مطرح شده از سوی مدیران در جلسه بود که راهکار های لازم جهت بهبود امور و رفع موانع از طریق مسئولین مطرح گردید.

در پایان جمالی تقدیرنامه ای که از طرف وزارت آموزش و پرورش به پاس اجرای طرح های جدید و رشد آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش برای مدیران هنرستانهای منطقه صادر گردیده بود را اهدا و برای آنها آرزوی موفقیت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار