همزمان با تمدید اجرا در گالری محسن

بهناز جعفری به خارش پیوست

خبرگزاری پانا: همزمان با تمدید اجرای «خارش – هنر مقصود» بهناز جعفری هم به جمع بازیگران اتفاقی این پرفورمنس پیوست. این پرفورمنس در ابتدا قرار بود در روزهای 27 و 28 و 29 خردادماه در پلتفرم داربست گالری محسن به کارگردانی امیر صادقی کنجانی و با بازی سحر دولت‌شاهی، حسن پورشیرازی، محسن رستگار و الهه بخشی برگزار شود.

کد مطلب: ۳۶۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، استقبال از این پروژه باعث شد تا دست‌اندركارانش اجرای آن را تا پایان تیرماه تمدید کنند. پرفورمنس خارش پروژه‌ای چندوجهی و چندلایه كه با همكاری دانشگاه والت‌دیزنی و گالری محسن صورت می‌پذیرد، شامل طراحی بخش‌های نمایشی و اجرای موسیقی توسط سه كوارتت زهی جداگانه و چند تك‌نواز (سولیست) است.
حالا به جمع بازیگران این مجموعه بهناز جعفری نیز اضافه شده است تا این گروه را همراهی کند. علی نصر، مدیر تولید، دستیار اجراگردان و برنامه‌ریز این مجموعه، با اعلام خبر حضور بهناز جعفری در این مجموعه گفت: «او هم مانند سایر بازیگران این پرفورمنس به صورت تصادفی در پروژه خواهد بود و نقش خود را پیش می‌برد.» بهناز جعفری بازیگر شناخته شده تئاتر تلویزیون و سینما است که در آثاری چون «شب هزارو‌یکم» بهرام اثر بیضایی، «بیدار شو آرزو» از کیانوش عیاری و «مختارنامه» و «آب‌پریا» بازی کرده است.
نصر همچنین درباره تمدید این پرفورمنس که قرار بود به مدت سه روز در گالری محسن اجر شود گفت: «استقبال خوبی که مخاطبان از این اثر داشتند باعث شد تا آن را تا 12 تیرماه تمدید کنیم.»
رهبر ارکستر و آهنگساز این پرفورمنس خود امیر صادقی کنجانی است و جمعی از برجسته‌ترین نوازنده‌های موسیقی كلاسیك كشورمان، از جمله یاسمن کیمیاوی (ابوا)، گلنار شعاری (کلارینت)، پندار پارسی (ویلن)، علی آقاجانی (ویلنسل)، دینا کهنی (فرنچهورن) و آیدا موسوی (ترومپت) به عنوان سولیست او را همراهی می‌كنند.
امیر صادقی كنجانی، پیانیست، آهنگساز و ایده‌پرداز، فارغ‌التحصیل آهنگسازی و رهبری ارکستر از کنسرواتوار ترینیتی لندن در زمینه موسیقی معاصر است. او تا به حال دو آلبوم با عنوان «اشعار ژاک پرور» (با صدای احمد شاملو) و «استعاره‌ای تا ابدیت» منتشر كرده و به‌عنوان آهنگساز برگزیده در بیست‌و‌چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر برای ساخت «راپسودی ایرانی» انتخاب شده است.
كنجانی بیشتر از هر چیز به‌واسطه خلاقیت و نوآوری‌هایش در موسیقی و اجرای پرفورمنس‌های چندوجهی و چندلایه شناخته می‌شود. او پیشتر نیز پرفورمنس «ذهن شیشه‌ای» با بازی پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی و همراهی چندین نوازنده از جمله هشت نوازنده فلوت را در ایران اجرا كرده است كه این اجرا با استقبال بسیار خوب هنردوستان و منتقدان مواجه شد.
برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانید به قسمت خرید بلیت كنسرت در وبسایت پیشنهاد (www.peeshnahad.com) مراجعه كنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار