برگزار ی جلسه ستادهماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کاشمر

خبرگزاری پانا: جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کاشمر با محوریت برگزاری طرح هجرت3 و اردوهای جهادی، اردوهای یاوران ولایت دانش آموزی در دفتر مدیریت آموزش وپرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۳۶۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ سازگار فرماندهی سپاه انقلاب اسلامی ناحیه کاشمر در این جلسه با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش در اجرای مطلوب برنامه های بسیج گفت : محوری ترین ماموریت سپاه اجرای طرح شجره طیبه صالحین است که آموزش و پرورش به لحاظ کارکردی بیشترین نقش را در آن بر عهده دارد . وی ماموریت بسیج را دفاع از آرمان های انقلاب برشمرد و گفت : بسیج باید بتواند در عرصه های مختلف جامعه ورود کند و نقش محوری و کلیدی را در دفاع از اسلام و انقلاب ایفا کند .

سعادتمند مدیر آموزش و پرورش کاشمر هم تحقق شعار همدلی و همزبانی را در تعامل عملیاتی آموزش و پرورش با بسیج به عنوان مصداق عملی شعار مورد نظر مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: این تعامل و همدلی می تواند ما را در پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک کند .

سعادتمند افزود: در جامعه ما هر جا اثر و نشانه ای از توفیق باشد رد پایی از بسیج و مدیریت جهادی نیروهای بسیجی در آن دیده می شود.
مدیرآموزش وپرورش تقویت خودباوری، مسئولیت پذیری، ارتقای فرهنگ و تفکر بسیجی و نماد سازی و نهاد سازی فرهنگ بسیجی را از جمله اهداف برگزاری طرح هجرت 3برشمرد و گفت: ما مصمم هستیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزشهای نظام را در بین دانش آموزان و فرهنگیان نهادینه کنیم.
وی بر دغدغه و جدّیّت بسیج در ارتقای دانش،بینش و معرفت دانش آموزان صحه گذاشت و گفت: بسیج همپای با آموزش و پرورش در عرصه های علمی و فرهنگی ورود کرده و آموزش و پرورش هم با استفاده از تمام ظرفیت ها در تحقق اهداف بلند بسیج دانش آموزی حرکت خواهد کرد .
پورحسن مسئول بسیج دانش آموزی هم تعامل و همدلی بین آموزش و پرورش و بسیج را کم نظیر خواند و گفت: هر جایی که احساس شده نیاز به حمایت و پشتیبانی از بسیج است آموزش و پرورش با تمام توان و ظرفیت خود ورود کرده و از هر گونه کمک و مساعدتی دریغ نکرده است.
پورحسن به طرح اردوی هجرت اشاره کرد و گفت: هدف عمده سپاه در طرح هجرت 3 بهسازی و زیباسازی فضای مدارس برای استقبال از دانش آموزان در ابتدای مهر است . وی خاطر نشان کرد : توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت از جمله اهداف دیگر برنامه های جهادی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار