گزارش عملکرد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا:مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر:روابط عمومی ادارات با توجه به نقش خود دارای وظایف مهمی هستند .

کد مطلب: ۳۶۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

آرزو آقازاده ، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، در گفت و گو با پانا گفت :روابط عمومی ها از نقش بسزایی در ادارات برخوردار بوده و به دلیل حجم بالای کاری وظیفه مهمی را بر عهده دارند .

وی در ادامه افزود: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ، با توجه به سطح فعالیت خود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل حضور 48 هیئت ورزشی در شهرستان اسلامشهر و بیست هیئت ورزشی فعال (فوتبال، ژیمناستیک، بدمینتون ، کشتی ، پرورش اندام و...)روابط عمومی در این زمینه ،میبایست فعالیت بیشتری داشته باشد .

آقازاده به بخشی از برنامه های روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اشاره نمود و آن را شامل موارد :فعال نمودن روابط عمومی هیئت های ورزشی،برنامه ریزی جشنواره های فرهنگی ، ورزشی،برگزاری ایام و مناسبت ها ،تعامل با روابط عمومی های سایر ادارات و ارگانها در سطح شهرستان ،تهیه بولتن های آماری ، تعامل با رسانه ها برشمرد .

شایان ذکراست، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهرحائز رتبه برتردر سطح روابط عمومی های استان تهران گردیده بود .

/ خبرنگار : نازنین سرائی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار