استاندار اردبیل خبرداد:

تخصیص کامل اعتبار پروژه های سفر رئیس جمهور به اردبیل

خبرگزاری پانا:استاندار اردبیل گفت: اعتبار پروژه هایی که در سفر رئیس جمهور به اردبیل قرار بود در سال جاری به اجرا درآید به صورت کامل تخصیص خواهد یافت.

کد مطلب: ۳۵۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه اردبیل گفت: طی جلسه اخیر هیئت قول مساعد تخصیص اعتبار این گروه از پروژه ها طرح شد.

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه های سال جاری سفر هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی می توانند در فرصت پیش آمده پروژه های خود را به اتمام برسانند.

استاندار اردبیل افزود: علاوه بر این در جلسه هیئت دولت مقرر شد به ۱۰ استان کم برخوردار و کمتر توسعه یافته مشوق سرمایه گذاری اعطا شود که اردبیل یکی از این استان ها در نظر گرفته شده است.

خدابخش از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان خبرداد و افزود: در حال حاضر ساختمان این سازمان در اختیار قوه قضاییه است که امید می رود با رفع نیاز این قوه ساختمان تحویل شود.

وی با تاکید به ضرورت توجه به جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه ها تصریح کرد: سال گذشته اعتبارات ملی استانی شده ۶۴۰ میلیارد ریال بود و امسال با رشد قابل توجه این رقم به هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

استاندار اردبیل با تاکید به اینکه رقم اعتبارات استانی اندک است، اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید تلاش کنند با تعریف پروژه متناسب با شاخص های تعریف شده نسبت به جذب اعتبار ملی اقدام کنند.

وی از سفر مدیران بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت طی هفته آتی خبر داد و خواستار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری این دو نهاد شد.

خدابخش با اشاره به تعریف ۸۱ طرح پیش امکان سنجی شده توسط صنعت و معدن استان افزود: انتظار می رود دستگاه های دیگر از جمله جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی استان نیز پروژه های کلان و اشتغال زا تعریف کنند.

وی هدف از سفر این دو نهاد را بررسی پتانسیل های استان عنوان کرد و گفت: هر دو نهاد امسال برنامه دارند در استان های کمتر برخوردار و مرزی پروژه اجرا کنند و دستگاه های اجرایی استان باید از ظرفیت این دو نهاد به شکل بهینه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار