امام جمعه هندیجان:

پروتکل الحاقی یعنی ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین نباید مشکلات کشور را به رفع تحریم ها گره بزنند.

کد مطلب: ۳۵۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین نباید مشکلات کشور را به رفع تحریم ها گره بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان افزود: چرا بعضی مسئولین در سخنرانی های خود می گویند اگر تحریم ها برداشته شوند مشکل آب شرب و دیگر مشکلات حل می شود مشکل آب شرب مردم را به تحریم ها گره می زنند و این مشکلات ربطی به تحریم ها ندارد بلکه به دلیل بی تدبیری و بی مدیریتی شماست که ما کمبود آب شرب داریم.

علی شمیل پور بیان کرد: ما در ابتدا کار را درست انجام نمی دهیم و وقتی که کاری را شروع می کنیم آن را نیمه کاره رها می کنیم که به همین دلیل ما شاهد این همه مشکلات در حوزه آب هستیم و آن را گردن تحریم ها می اندازیم .

وی اظهار کرد: البته در عرصه دفاع از ارزش های خود ما حاضریم از تشنگی بمیریم ولی زیر بار ذلت دشمنان نرویم و باید مانند مولایمان امام حسین(ع) و یارانش باشیم که در آن موقعیت تن به ذلت ندادند و یاران با وفایش حرف امام زمان خود را زمین نگذاشتند و با او ماندند و رستگار شدند و زمان ما که زمان غیب امام عصر(عج) است ولی فقیه امام ما است پس باید از فرمایشات ایشان پیروی کنیم و زیر چتر ولی فقیه بودن به جناح یا حزب خاصی تعلق ندارد.

خطیب نماز جمعه هندیجان تأکید کرد: پیروی از امامت از اصول دین است و ما حاضریم هر چه رهبر ما گفت پیروی و اطاعت کنیم و از دولت می خواهم که نباید به بهانه مسائل خارجی غافل از مسائل داخلی کشور شد،حال فرضاً تحریم ها برداشته شود و ظاهراًرابطه ما با آمریکا و اسرائیل خوب شود باز هم دست از سرما بر نمی دارند وآنها تا وقتی که اسرائیل را به رسمیت نشناسیم ما را رها نمی کنند.

شمیل پور افزود: آنها بر این باورند که اگر ایران از تحریم ها رها شود و مذاگرات به جای خوب برسد و توافق بشوداین حرکت و این نمایش مهارت توسط تیم مذاکرات کننده ایران باعث می شود که ایران سر تا سر منطقه خاورمیانه را زیرپوشش خود قرار می دهد و گرنه بدانند همان گونه که رهبر ما گفت نظر خوش بینانه به این مذاکرات ندارد.

امام جمعه هندیجان گفت: غربی ها و آمریکا به هیچ کدام ازگفته های خودوفا دار نیستندبنا به تایید فرمایشات رهبری پروتکل الحاقی یعنی ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای ما پروتکل الحاقی یعنی بمباران هسته ای و نظامی و زیر ساخت های کشور یعنی خلع سلاح کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور در این باره افزود: دولت بداند و می داند ما برای رسیدن به این عزت، سربلندی و اقتدار خون عزیزانمان را تقدیم دین اسلام و انقلاب کردیم و اگر کسی بخواهد چنین کاری را با ملت و دولت بکند بداند که سیلی محکمی از ملت ایران خواهد خورد.

شمیل پور در پایان گفت: آنچه که عربستان سعودی را به رعب و وحشت انداخته بمباران موشک های اسکات یمنی هاست که ده ها تن از فرماندهان آنها را کشته و زخمی کرده است وآنها نگران این هستند که با وجود این همه بمباران کشور یمن ،این موشک ها کجا پنهان شده اند ؛نیروهای انصار الله می گویند ما آنها را در جایی پنهان کردیم که دست کسی به آن نمی رسد.

/محمدمهدی صادقی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار