بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینما:

اردبیل مهد خیرین كشور است

خبرگزاری پانا:بازیگر تلویزیون و سینما با تاكید بر اینكه باید تمام افراد جامعه در زمینه فعالیت‌ خیریه گام بردارند، گفت: اردبیل مهد خیرین كشور است

کد مطلب: ۳۵۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهنوش بختیاری درجریان بازدید از مركز نگهداری كودكان بی سرپرست اردبیل گفت: خیران اردبیل در تمام زمینه ها و فعالیت های خیرانه پیشگام بوده و ثمرات بسیاری را از خود به یادگار گذاشته اند .

وی با تاكید بر اینكه حمایت از كودكان بی سرپرست و یتیم بهترین كار خیر است، تاكید كرد كه خیران اردبیلی در این راستا گام های اساسی و بزرگی برداشته اند .

این بازیگر تلویزیون و سینما وظیفه هنرمندان بویژه بازیگران سینما را برای حمایت از این كودكان سنگین دانست و متذكر شد: كودكان بی سرپرست نیازمند حمایتهای بیشتری از سوی هنرمندان هستند .

وی خطاب به كودكان بی سرپرست اردبیل نیز گفت: شما با كمك های خیرین و استعدادهای خود می توانید آینده درخشانی داشته باشید. البته برای رسیدن به آینده روشن باید دو چندان تلاش كنید .

بختیاری كودكان بی سرپرست را قهرمانان واقعی زندگی خواند و بیان داشت: در كنار كودكان یتیم بودن افتخار بزرگی است كه نصیب من شده و از این لحاظ برخود می بالم .

وی نشاندن لبخند بر لبان این كودكان را بزرگترین آرزوی خود برشمرد و یادآور شد: به سهم خود تمام تلاشم را به كار می گیرم تا با حضور در نقشهای مختلف كودكان را بخندانم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار