اجرای موفق 4 دوره آموزش اخلاق حرفه ای در دادگستری کل استان کرمانشاه

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضائی استان در روزهای 18 و 19 خردادماه 4 دوره آموزش اخلاق حرفه ای در سطوح مختلف مدیران ارشد ، معاونین و کارشناسان ستاد و صف برگزار کرد که در اجرای این دوره ها از ظرفیت حداکثری مدرسین این دانش جدید در کشور استفاده شد.

کد مطلب: ۳۵۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "هودرجی" افزود برای این کلاسها و ویژگی فراگیران آنها که خود از نخبگان جامعه هستند از پدر اخلاق حرفه ای کشور، دکتر قراملکی و برخی اعضای تیم کاری وی در پژوهشگاه اخلاق حرفه ای دانشگاه تهران دعوت شد.

وی یادآور شد: اخلاق حرفه ای متمایز از تصویر ذهنی درس های اخلاقی رایج است اگرچه در استانداردهای ما اخلاق حرفه ای نمی تواند از اخلاق صادره از منابع دینی و منابر وعظ جدا باشد اما این مقوله صرفا معطوف به پند و پیمان نیست بلکه آموزه های آن مجموعه ای است از قواعد سلوک انسان که خط مشی رفتار افراد و گروهها را نشان می دهد، به واقع یک فرایند تفکر عقلایی است که در نهایت به ما می گوید در سازمان چه ارزشهایی را کی و چگونه باید حفظ و شایع کرد چرا که اخلاق حرفه ای باید بتواند با کنش ها و واکنشها مقبول مجامع حرفه ای برای اعضای سازمان بهترین روابط اجتماعی ممکن را به ارمغان بیاورد.

دانیال هودرجی ادامه داد با این رویکرد نباید هدف اخلاق حرفه ای را صرفا انتقال یافته های علمی بدانیم بلکه تصحیح روشها ، تقویت انگیزشی ، توسعه توان، تحول نگرش ها و ارتقای مهارتها هدف غایی این دانش است.

در این دو روز 500 نفر از مدیران ارشد، معاونین و کارشناسان ستاد و صف دستگاه قضائی استان آموزش دیدند.

ارزیابی دکتر قراملکی استاد تمام دانشگاه تهران از سطح فراگیران این کلاسها بسیار مثبت بود و ایشان استقبال مدیران ارشد قضائی را نوید بخش و نشانه جدیت قوه قضائیه برای پیشبرد اخلاق حرفه ای دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار