مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

بیمه هیچ خبرنگاری قطع نمی شود؛ هدف وزارت ارشاد نظاممندی خبرنگاران است

خبرگزاری پانا: اولین نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با خبرنگاران بابلی به منظور بررسی مشکلات حوزه رسانه در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا احد جاودانی در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای هنری بابل و برگزاری جشنواره وارش در این شهرستان گفت: جشنواره وارش یک برند برای مازندران است و جشنواره این چنینی را باید مستندسازی کنیم تا متوجه شویم در جشنواره بعدی چه چیزی را باید به آن اضافه نماییم .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هدف از برگزاری جشنواره بین المللی صرفا موظف بودن به برگزاری آن در چند روز نباید باشد بلکه یک جشنواره بین المللی باید با حضور کشورهای تاثیرگذار برگزار شود و به یقین ایجاد دبیرخانه و موضوع یابی ای که به تولید ختم شود از اصول اساسی آن به شمار می رود و اینگونه می توانیم به نتیجه برسیم .
جاودانی در پاسخ سوال خبرنگاران که با توجه به ظرفیت بالای بابل چرا درجشنواره وارش 93 از ظرفیت این شهرستان استفاده نشد ، بیان داشت : قول می دهم در جشنواره بعدی از هنرمندان بابل و در کل از ظرفیت این شهرستان در پوشش دهی جشنواره استفاده کنیم .
وی سپس با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای اثرگذاری رسانه است، اظهار داشت : رسانه علاوه بر بخش اطلاعاتی، نقش نظارتی هم دارد که بعد نظارتی آن بسیار مهمتر از بخش اطلاعاتی است و خبرنگاران باید این مهم را مدنظر قرار دهند و بهتر است خود را خیلی دولتی نکنند .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه در مورد نقش مهم خبرنگاران در توسعه شهرستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران بابل جزو خبرنگاران خوب استان می باشند که به مشکلات شهر به خوبی اشراف دارند و توسعه شهرستان یکی از دغدغه های اصلی آنان است و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم .
وی افزود: حمایت از تشکل های صنفی از برنامه های جدی ما است و از انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان بابل که می تواند کمک کار خوبی در زمینه مسایل و مشکلات قشر خبرنگار باشد حمایت خواهیم کرد .
جاودانی همچنین در مورد قطع بیمه خبرنگاران یادآور شد: نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا وزارت ارشاد به دنبال نظاممند کردن خبرنگاران است و این وقفه به خاطر پالایش و نظامند کردن این قشر است و بیمه هیچ خبرنگاری قطع نمی شود .
وی در خصوص مشکلات حوزه هنر گفت: برای رفع مشکلات حوزه هنر به فرصت نیاز داریم تا با برنامه ریزی و سامان دهی این مشکلات را رفع کنیم .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار