رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اعلام کرد:

معرفی نفرات برتر مسابقه اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت هفته جوان

خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه از معرفی نفرات برتر مسابقه اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت هفته جوان خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۴۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحمیدر ضا امینی با اعلام این خبر گفت: مسابقه اتومبیلرانی و موتورسواری به مناسبت هفته جوان با حضور رضا رمضانی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان و جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی در پایانه مسافربری شهرستان تربت‌حیدریه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی با اشاره به حدود 30 موتورسوار و اتومبیلران شرکت کننده در این مسابقه افزود: در بخش اتومبیلرانی و کلاس آزاد بانوان نسرین رمضانی، شمیم نجفعلی‌زاده و لیلا توکلی‌مقدم به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ادامه داد: در کلاس1300 سی سی جواد علیزاده، محمد امین چوب و مهدی زارعی به ترتیب مقام‌های اول، دوم وسوم را از آن خود کردند.

امینی اضافه کرد: مسلم سلیمانی،اکبر عسگرپور و خسرو آزادی نیز در کلاس1600سی سی عناوین اول تا سوم رابه خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: درکلاس1800سی سی نیز مجید صابری‌زاده، محسن نصیری و محمد جمعه‌گی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اضافه کرد: در بخش موتور ریس کاظم ذبیحی، محسن یعقوبی و مهدی شاپوری در کلاس 400سی سی و محسن یعقوبی، مجید بیگمی و جلال شمسی در کلاس1200سی سی مؤفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

امینی در پایان ضمن تشکر از حضور رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در شهرستان برگزاری این مسابقات را فتح بابی در جذب جوانان علاقه‌مند به این رشته و موجب کاهش بسیاری ازآسیبها و خطرات ناشی از اجرای حرکات نمایشی موتورسواران و اتومبیلرانان در سطح شهرستان برشمرد و گفت: از مسوولین استانی در جهت توسعه کمی و کیفی این رشته در شهرستانها در خواست حمایت همه جانبه را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار