باحضور مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

همایش زنان كارآفرین در عرصه كشاورزی در استان البرز برگزار شد

خبرگزاری پانا: اولین همایش بانوان کارآفرین در عرصه کشاورزی با هدف انتقال تجربه زنان موفق در عرصه کشاورزی و ایجاد فضای خلاق به جهت رشد شکوفایی استعدادها در نظر آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، این همایش با حضور بی بی عصمت سرفرازی مشاوراستاندارومدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز وجمعی از زنان فعال و كارآفرین در عرصه های مختلف كشاورزی از استان برگزار شد، زنان موفق در عرصه كارآفرینی كشاورزی تجارب خود در این زمینه را ارایه كردند.

بیبی عصمت سرافرازی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در این همایش ضمن اشاره به بحث نقش زنان در توسعه پایدار و همه جانبه نقش زنان کارآفرین در تحقق توسعه پایدار امکان پذیر است بر این نکته تاکید کرد: زنان کارآفرین فقط به کسب درآمد نمی اندیشند بلکه مبنای کارشان توحیدنگری و توسعه تکنولوژی و اشتغال است.

سرفرازی افزود:مسئولین و مدیران نیز باید بستر را با برنامه های آموزشی برای ارتقای توانمندسازی زنان در عرصه های اقتصادی فراهم کنند.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز به نامگذاری سال 1394 ، دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ، توسط رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد.

وی افزود: در فضای ایجاد شده در دو سال اخیر در دولت تدبیر و امید با آرامش در سیاست ، آسایش در اقتصاد، امنیت در فرهنگ می اندیشند امید داریم برای حضور هر چه بیشتر زنان در عرصه مختلف از جمله اقتصادی فراهم گردد.

دراین همایش زنان موفق در زمینه های کشاورزی و دامپروی درخصوص تجربیات موفق خود صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار