مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی:

فقدان تشکل های مردم نهاد در بخش روابط عمومی کاملا احساس می شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: فقدان تشکل های مردم نهاد در بخش روابط عمومی کاملا احساس می شود.

کد مطلب: ۳۵۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ولی قلیچی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شیروان با تبریک اعیاد شعبانیه و سومین هفته روابط عمومی افزود:باید انجمن های متخصصان و پیشکسوتان روابط عمومی در استان شکل بگیرد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این شورا گفت:یکی از خصوصیت های مهم روابط عمومی ها بحث تعامل است که هم هزینه کم تر و هم سود بیشتری دارد.

مهندس عباسعلی صفایی با بیان این که وظیفه دیگر روابط عمومی ها اخلاق مداری و اطلاع رسانی است افزود:دانستن حق مردم است و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران صاحبان اصلی این انقلاب هستند و از اطلاع رسانی باید چیزی عایدشان شود.

وی به روز بودن،تحلیل های درست سیاسی،ارزش های فرهنگی اجتماعی،منش و رفتار و اخلاق اسلامی و مسلط بودن به مسائل دینی و مذهبی را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و بیان داشت:روابط عمومی سخنگوی یک مجموعه است و باید با همکاری روابط عمومی ها در جهت حضور حداکثری مردم و بیعت با نظام و برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای عمومی تلاش بیشتری انجام پذیرد.

صفایی از برگزاری دومین همایش نخبگان شهرستان شیروان در روز 8 خرداد در منطقه گلیل شهرستان خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان نیز گفت:در مباحث اعتیاد،طلاق،تکدی گری و دیگر مسائل اجتماعی روابط عمومی ها می توانند در جهت رفع این معضلات یا به حداقل رساندن آن نقش ویژه ای را ایفا نمایند.

محمدعوض زاده افزود:جایگاه روابط عمومی بالاتر از مسائلی همچون عکس گرفتن و نصب بنر است و بنا به قولی هر سازمان همان روابط عمومی را دارد که لایق اوست.

وی با بیان این که مدیری موفق خواهد بود که روابط عمومی خوبی داشته باشد اظهار داشت:روابط عمومی قلب تپنده هر اداره و در جهت رضایت مندی و ارتقای سطح مدیریت آن مجموعه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان در پایان گفت:روابط عمومی یک شغل نیست بلکه هنر خوب نوشتن،خوب گوش دادن،خوب ارتباط برقرار کردن و کسب موفقیت و جذب مشتری (دربخش خصوصی ) است.

اهدای لوح تقدیر و هدایا و بسته فرهنگی به مسئولین روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان و تقسیم بندی آن ها در کمیته های ارتباطات،اقتصادی،تبلیغات و نمایشگاه ها،پشتیبانی و اجرایی و پرسش و پاسخ اعضای هیئت رئیسه شورا با مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان از دیگر برنامه های این شورا بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار