دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش با مدیر حوزه علمیه

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک با آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان دیدار کرد.

کد مطلب: ۳۵۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدار که در راستای تقویت همکاری های حوزه علمیه و آموزش پرورش برگزار شد، آیت الله موسوی اصفهانی با قدردانی از تلاش های معاونت پرورشی و تربیت بدنی در راستای آشنایی و آموزش دانش آموزان با مسائل دینی و معنوی خاطر نشان کرد: بحمدالله فضای بسیار خوبی فراهم شده که روحانیون برای تبلیغ و ترویج مسائل دینی در مدارس حضور یابند و وظیفه حوزه علمیه است که در راستای گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.
مدیر حوزه علمیه همدان با بیان این که همکاری با آموزش و پرورش از اولویت های حوزه است، تصریح کرد: این گونه جلسات باید به منظور همکاری بهتر، تداوم داشته باشد.
وی همچنین گفت: در راستای توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی، حوزه علمیه آمادگی دارد کلاس هایی با موضوع حفظ موضوعی قرآن و انس بیشتر با قرآن را برگزار کند.
قوام، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک همدان نیز با قدردانی از همکاری های خوب حوزه علمیه با آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94-93 گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار