به منظور همدردی با خانواده مقتول میاندرودی صورت گرفت

لغو برنامه حمید ماهی صفت در نکا

خبرگزاری پانا: ویژه برنامه حمید ماهی‌صفت در نکا، به‌منظور هم‌دردی با خانواده بانوی میاندورودی لغو شد و این هنرمند از خانواده داغدیده دیدار کرد.

کد مطلب: ۳۵۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، پس از لغو برگزاری جشن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا به‌منظور هم‌دردی با خانواده بانوی دارابکلایی، به پیشنهاد حمید ماهی‌صفت، وی به همراه اعضای شورای شهر و دادستان نکا در منزل مرحومه رمضانی در دارابکلا حضور یافت .
محمدرضا غلامی رئیس اسلامی شورای شهر نکا در این خصوص گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این جشن، بیش از یک ماه پیش و حتی قبل از ربوده شدن این بانو، با مسئولان شهری و حمید ماهی‌صفت صورت گرفته بود و با این وجود با نیت هم‌دردی با خانواده مرحومه، شورای شهر و شهرداری نکا تصمیم بر لغو برگزاری مراسم در زمان اعلام‌شده گرفتند و به‌جای آن اکنون به رسم تسلیت و هم‌دردی در خدمت خانواده رمضانی هستیم .
دادستان نکا نیز بیان کرد: هیچ‌کس به اندازه دادستان از چگونگی حادثه مطلع نیست، لذا جریان این پرونده با سرعت در حال تکمیل شدن و انجام است و با ورود دادستانی استان به پرونده، درصدد اجرای هرچه سریع‌تر احکام مجرمان هستیم .
حجت ‎ الاسلام علی ‎ اکبر ذوالفقاری آنچه اتفاق افتاده را حرکتی شنیع و به‌دور از رفتار انسانی خواند و دستگاه قضا را در برابر چنین پرونده‌هایی بسیار قاطع و محکم توصیف کرد و از عزم جدی قوه قضائیه در به نتیجه رسیدن هرچه سریع‌تر و بدون اتلاف زمان برای این پرونده خبر داد.
مرحومه خدیجه رمضانی دارابی ۲۲ ساله، توسط دو جوان 25 و 26 ساله از سه‎راه اسلام آباد شهرستان میاندرود در روز ۹ اردیبهشت‌ماه ۹۴، ربوده و پس از مورد سرقت قرار گرفتن، به قتل می رسد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار