مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

بازنشستگان فرهنگی، گنجینه آموزش وپرورش هستند

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مسئولان کانون های بازنشستگان فرهنگیان شهرستان ها ومناطق استان با تأکید بر استفاده از تجربیان بازنشستگان فرهنگی در برنامه های آموزش وپرورش گفت: بازنشستگان فرهنگی ،گنجینه آموزش وپرورش هستند.

کد مطلب: ۳۵۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم جهانگیری اظهار کرد: استفاده از توان وتجربیات پیشکسوتان وبازنشستگان فرهنگی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش باشد.
وی بیان داشت: بازنشستگان فرهنگی هر چند اکنون مسئولیت ابلاغ شده ای ندارند، اما دل در گرو اعطای آموزش و پرورش و تعلیم وتربیت کشور داشته و آموزش و پرورش آمادگی استفاده از تجربیان واندیشه های آنها را دارد .
جهانگیری با اشاره به وجود بیش از 70 هزار نیروی بازنشسته و شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسئولان کنونی آموزش و پرورش وشاغلان آن میراث خور ایثار گری بازنشستگان در دوران خدمت خود هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آثار معلمان همیشه ماندگار وجاویدان است تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد وکار آمد بزرگترین برگ برنده بازنشستگان و از آثار جاویدان آنهاست.
ابراهیم جهانگیری اظهار کرد:زیر ساخت پیشرفت کشور در زمینه های علمی،فرهنگی،سیاسی، وپژوهشی توسط دستگاه تعلیم وتربیت رقم می خورد.
وی گفت: بازنشستگان از همه امکانات موجود در آموزش و پرورش حق بهرهمندی دارند و امکانات تفریحی، ورزشی و آموزشی آموزش و پرورش حق مسلم همه معلمان چهشاغل چه غیر شاغل است .
جهانگیری با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی بازنشستگان در رابطه با مسائل اجتماعی، اجرایی، آموزشی ونیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: استفاده از تجربه بازنشستگان، یکی از سرمایه های عظیم آموزش و پرورش در سرفصل برنامه های آموزش و پرورش در دولت تدبیر وامید قرار دارد.
برپایه این گزارش گرد همایی مسئولان کانون بازنشستگان فرهنگیان شهرستان ها ومناطق استان با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در مهمانسرای فرهنگیان برگزار شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار