در نخستین همایش صنعت و آموزش و پرورش مطرح شد؛

همکاری آموزش و پرورش آذربایجانشرقی و گروه صنعتی ماشین سازی تبریز

خبرگزاری پانا:در نخستین همایش صنعت و آموزش و پرورش ، بر لزوم همکاری بین دو مجموعه در حوزه های مختلف آموزشی و انعقاد تفاهم نامه در این خصوص تاکید شد

کد مطلب: ۳۴۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جعفر پاشایی در این گردهمایی با توجه به ضرورت توجه به این حوزه گفت: گسترش هنرستانها و همچنین رشته های فنی و حرفه ای بعنوان یک ضرورت امروز جزء اولویت های کاری آموزش و پرورش است.

وی افزود: اگر بخواهیم در عرصه صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم و نیاز متخصصین صنعت را در آینده خود مرتفع سازیم چاره ای جزء توسعه هنرستانها نداریم.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان در حوزه صنعت جزء قطبهای مهم کشور است و ضرورت دارد که بخشهای آموزشی و تولیدی منطقه ارتباط تنگاتنگی در جهت توسعه بیش از پیش صنعت داشته باشند.
رضا رحمانی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت مجلس در خصوص توسعه بخش صنعت خبر داد و ارائه برنامه ها و طرح های این بخش جهت بررسی به مجلس را خواستار شد.
مدیر عامل شرکت ماشین سازی تبریز در سخنانی گفت: این مجموعه با تمام امکانات آماده همکاری در زمینه های تبادل دانش، فناوری و همچنین آموزش دانش آموزان در این راستا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار