کنسرت مشترک «بیژن کامکار» و «امیر اثنی عشری» برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی «سیاوش عبدی» و به خوانندگی «بیژن کامکار» و «امیر اثنی عشری» در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود، در این برنامه «میلاد کیایی» نیز به عنوان نوازنده میهمان حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۳۴۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ امیر اثنی عشری خواننده موسیقی ایرانی درباره جزئیات این کنسرت گفت: «کنسرت با گروه فروزان به سرپرستی و آهنگسازی دوست گرامی آقای سیاوش عبادی، ۲۹ اردبیهشت و در سه بخش در تالار وحدت برگزار می شود. بخش اول به قطعات فارسی اختصاص دارد که خواننده این بخش بنده هستم. بخش دوم ساز و آوازی است در دستگاه شور که بنده به همراه هنرمند گرامی جناب میلاد کیایی نوازنده با سابقه سنتور، اجرای برنامه خواهیم داشت. بخش سوم نیز به موسیقی کردی اختصاص دارد که هنرمند گرامی جناب بیژن کامکار خوانندگی این بخش را بر عهده خواهند داشت.»
مینو اصحابی (کمانچه)، مرجان سروریان (ویلنسل)، مریم شهریاری (دهل و بندیر)، سجاد سقایی (عود)، پیام امیر باهنر و فرخ حقیقی (تار)، مهدی مرتضایی (سنتور) شهباز رضایی (بم تار) فرشاد چمنی و محمد رضا افشاری (دف)، سیاوش عبدی (تمبک) و سیاوش حیدری (کاخن) به عنوان نوازنده های گروه موسیقی «فروزان» در این برنامه حضور خواهند داشت.
شایان ذکر است که این کنسرت، تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری و ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه میرود و علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیط به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار