قاتل جوان، تنها 3 ساعت موفق به فرار شد

خبرگزاری پانا :جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان از دستگیری یک متهم به قتل سه ساعت بعد از ارتکاب جرم خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرگرد حسن بابا گل زاده گنجی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران پاسگاه انتظامی جلگه چاه هاشم از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 از وقوع یک فقره قتل در یکی از نقاط حاشیه ای روستای چگردک مطلع شده و سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور مأ‌موران پلیس آگاهی در محل وقوع جرم ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد جوانی 20 ساله با اصابت گلوله دچار جراحت شده و به قتل رسیده است.

گنجی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را که جوانی کم سن و سال بود در کمتر از سه ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل یک قبضه سلاح غیرمجاز نیز کشف شد، گفت: متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

به گفته وی پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار