مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان :

هنرمند به واسطه خلق هنر و زیبایی همیشه زنده است

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم گرامیداشت و یادبود هنرمند تئاتر بستک گفت: هنرمند به واسطه خلق هنر و زیبایی همیشه زنده و در یادها و تاریخ جاودان است.

کد مطلب: ۳۴۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا درویش نژاد ضمن تسلیت در گذشت زنده یاد محمد عباد به خانواده و جامعه فرهنگ و هنر استان به ویژه اهالی تئاتر گفت: هنرمند وجدان آگاه و هوشیار جامعه است که به دلیل درک بالا و حواس بیدار، همیشه زودتر از دیگران متوجه نیازهای جامعه می شود و در جهت تأمین آن تلاش می کند.

وی افزود: جامعه بدون هنر و هنرمند جامعه ای مرده و بدون لطافت و زیبایی است و هر جامعه ای که قدر هنرمندان خود را بداند و آن ها را در صدر بنشاند یقینا به تکامل، سعادت و پیشرفت دست خواهد یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان فقدان یک هنرمند را برای جامعه ضایعه ای بزرگ دانست و اظهار داشت: کشف و تربیت یک هنرمند در یک برهه از زمان معلول علت های مختلف است و به سادگی جای خالی آن پر نخواهد شد زیرا شکل گیری دوباره آن با همان شاخص ها تقریبا غیر ممکن است.

درویش نژاد ر خصوص تحولات هنری بستک خاطر نشان کرد: تئاتر شهرستان بستک به اذعان همگان چند سالی است که رشد جهش وار خود را به یمن گرد هم آمدن جمعی خلاق و کوشا و حمایت های مردمی و دولتی آغاز کرده که زنده یاد" محمد عباد" نیز فردی تأثیر گذار از همین چرخه بودند که امیدواریم این مسیر همچنان توسط سایر هنرمندان بستک طی شود.

کاظم قاسم زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک نیز بر ارج نهادن به مقام والای هنرمند تأکید کرد و گفت: امیدواریم این مراسم موجبات تسلی خانواده و هنرمندان بستک شود.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و نماینده فرماندار برگزار شد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به خانواده زنده یاد" محمد عباد" لوح یادمان و سپاس اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار