رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس:

دانش آموزان نواحی چهارگانه شیراز با طلای کثیف آشنا شدند

خبرگزاری پانا: رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از 100 آموزشگاه از نواحی چهارگانه شیراز ،در طرح آموزشی طلای کثیف شرکت کردند.

کد مطلب: ۳۴۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، بهزاد جامعیان ، در مراسم اختتامیه جشنواره طلای کثیف که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شد گفت: در این طرح، دانش آموزان بیش از 100 آموزشگاه از نواحی چهارگانه شیراز با مفهوم طلای کثیف و نحوه صحیح بازیافت زباله ها آشنا شدند.
جامعیان هدف از برگزاری این طرح را ، فرهنگ سازی و آموزش صحیح تفکیک و بازیافت زباله و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی دانست.
وی با بیان اینکه " بسیاری از مواد دور ریختنی قابل بازیافت هستند و به چرخه تولید بازمی گردند " افزود: در قالب این طرح، مربیان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ،با حضور در مدارس نواحی چهارگانه ، نحوه صحیح تفکیک زباله را به دانش آموزان آموزش دادند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: برای اجرای این طرح ، بیش از 50 جلسه کاری بین اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شد .
در ادامه رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: بیش از 1000 اثر هنری در قالب جشنواره طلای کثیف ،توسط دانش آموزان نواحی چهارگانه شیراز به این مدیریت ارسال شد.
روح‌الله خوشبخت با بیان اینکه" این آثار در قالب کاردستی ، نقاشی ، شعر، پوستر و... به سازمان مدیریت پسماند ارسال شد " گفت: برای ارزیابی و انتخاب نفرات برتر ،بیش از 300 ساعت کار کارشناسی انجام شد که در پایان 98 اثربه عنوان آثار برتر معرفی و از دانش آموزان خالق این آثار تقدیر خواهد شد.
وی افزود: سازمان مدیریت پسماند، در قالب جشنواره «طلای کثیف» و به عنوان یکی از فعالان عرصه آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی ، با اعزام مربیان خود به مدارس طرح ، اقدام به آموزش 27 هزار دانش آموز نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار