با حضور جانشین فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج

فعالان برتر بسیج سازندگی کشور در قم تقدیر شدند

خبرگزاری پانا: جمعی از جهادگران بسیجی برتر طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جانشین فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی در قم تجلیل شدند.

کد مطلب: ۳۴۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همایش گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان سپاه و بسیج در سالن جلسات مجتمع فرهنگی تفریحی ولایت در قم برگزار شد .

در ابتدای این مراسم ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی حرکت‌های جهادی را یکی از وظایف مهم بسیجیان دانست و مطرح کرد: نظام اسلامی درگیر جنگ نرم اقتصادی است و اگر وظایف گروه‌های جهادی تبیین شود می‌توانیم دستاوردهای بسیاری در بخش سازندگی کشور داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های گروه‌های جهادی برای نظام اسلامی پیشرفت‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت عنوان کرد: اکنون ایران اسلامی در جنگ اقتصادی که دشمنان بشریت در جبهه مقابل آن قرار دارند فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است .

همچنین سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه افرادی که برای برگرداندن عزت به خانواده‌های مسلمان تلاش می‌کنند در نزد خداوند تبارک و تعالی جایگاهی متعالی دارند عنوان کرد: اگر نگاهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم نسبت به دیدگاه‌های والای امام خمینی(ره) آگاهی مناسبی پیدا می‌کنیم .

وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌های انقلاب اسلامی از آموزه‌های اسلامی نشأت گرفته است ادامه داد: عمق دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) شناسایی شد زیرا ارتفاع اندیشه ایشان از ارتفاع هر اندیشه‌ای بلندتر است .

در پایان این مراسم سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از دستاوردهای سازمان بسیج سازندگی در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گفت: هر منطقه جغرافیایی کشور ظرفیت‌های خاصی دارد و بسیجیان باید با تکیه بر این ظرفیت‌ها برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند .

وی ایجاد واحدهای صنعتی کوچک را یکی از فعالیت‌های بسیج در سال جاری دانست و عنوان کرد: برخی واحدهای صنعتی با هزینه‌های سنگینی فعالیت می‌کنند که بازده‌های کمی دارد در صورتی که با استفاده از هزینه‌های کم می‌توان آن بازده را در کارگاه‌های کوچک داشته باشیم .

در پایان این مراسم جمعی از جهادگران بسیجی برتر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه و ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار