پیشنهاد پنج میلیون دلاری سونی برای حضور در فیلم جدید جیمز باند

خبرگزاری پانا :شرکت سونی برای اینکه ستاره فیلم جیمز باند یعنی دنیل کریگ، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت یعنی Xperia Z4 را در آخرین نسخه از این فیلم با نام Spectre به دست گیرد، پیشنهاد پنج میلیون پوندی به وی ارائه داده است.اما کریگ و سم مندز کارگردان فیلم، این پیشنهاد را رد کردند چون جیمز باند فقط از بهترین‌ها استفاده می‌کند!

کد مطلب: ۳۴۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

تمام این اخبار بعد از هک ایمیل‌های سونی، که در زمستان گذشته (اکتبر 2014) رخ داد، منتشر شد. از اولین ایمیل این طور مشخص می‌شود که باربارا بروکلی (Barbara Broccoli)، دختر آلبرت بروکلی (سازنده سری فیلم‌های جیمز باند)، خواستار این شده که شرکت سونی، تعهدات مالی بازاریابی فیلم اسپکتر به ارزش 18 میلیون دلار را با پرداختی‌های خود به بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم در ازای استفاده از گوشی‌های این شرکت پوشش دهد.
در ایمیل دوم هم با ارائه یک پیشنهاد جدید از سوی سامسونگ، شاهد ادامه بحث پیرامون این موضوع هستیم. در این ایمیل سامسونگ هم تمایل خود را برای حضور در فیلم با یک پیشنهاد پنج میلیون دلاری ابراز کرده و برای اینکه یک قدم از سونی جلوتر باشد، 50 میلیون دلار هزینه‌های بازاریابی را هم بر عهده گرفته بود. در این ایمیل همچنین به نظر می‌رسد که کریگ و مندز به غیر از پول نقد، نگرانی‌های دیگری هم دارند.
شاید بهتر باشد به جای مرور کردن ایمیل‌های سونی، تا زمان نمایش این فیلم در ششم نوامبر امسال صبر کنیم و ببینیم از نظر جیمز باند چه گوشی هوشمندی بهترین است.
منبع:نیکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار