مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی:

وظیفه شورا همدلی و همزبانی است/پرداخت تسهیلات به روستاییان واجد شرایط

خبرگزاری پانا: مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: عصاره تمام وظایف مشخص شده در قانون برای شوراها ایجاد همدلی و همزبانی است.

کد مطلب: ۳۴۴۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیامک سلیمانی در دیدار با دهیاران و اعضای شوراهای شهرستان محلات افزود: عصاره 48 وظیفه مشخص شده برای شوراها ایجاد همدلی و همزبانی است که ایجاد ارتباط با مسئولان و مردم یکی از راه های تحقق این هدف است.

وی ادامه داد: در صورت برنامه محور عمل کردن اعتماد مردم جلب خواهد شد و برنامه داشتن و صرف وقت در امور از دیگر راه های همزبانی می باشد که باید مورد توجه اعضای شوراها قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی با اشاره به توانمندی های روستاهای شهرستان محلات در حوزه گردشگری بیان کرد: روستاهایی همچون خورهه و آبگرم در محلات از ظرفیت ها و پتانسیل فراوانی در بخش گردشگری برخوردار هستند که در صورت به کارگیری این ظرفیت قابلیت تبدیل به یک قطب را داراست.

سلیمانی اظهار داشت: افراد ساکن در روستاها با شناسایی مشاغل زمینه دار در روستاها و در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از تسهیلات پیش بینی شده در این حوزه استفاده کنند ، دفتر امور روستایی آمادگی لازم به منظور مساعدت در این زمینه را دارا می باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شورا به معنی واگذاری امور به مردم است زیرا آنها بهتر می توانند مسائل خود را مدیریت کنند، خوشبختانه امروزه در سطح روستاها با پیگیری های شوراهای روستا اقدامات خوبی به سرانجام رسیده هرچند که هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در بخش دیگری از صحبت های خود با رو به جلو ارزیابی کردن فضای کشور افزود: فضای عمومی کشور رو به جلو است و امروز ایران یکی از با ثبات ترین کشورهای منطقه می باشد و علیرغم وجود محدودیت ها در سطح کشور کماکان ثبات در ایران برقرار است.

وی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همانطور که رهبری بیان کردند مشکلات اقتصادی کشور ربطی به بیرون ندارد و باید از درون این مشکلات را برطرف کرد ضمن آنکه اکنون آمریکا در مباحث منطقه ای به کمک ایران نیاز دارد و این موضوع نشان دهنده اقتدار کشور و حرکت کشور در یک مسیر درست است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار