فرمانده انتظامی قم: خدمت به مردم، سیره سیدالشهدا(ع) است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان قم گفت: خدمت به مردم بخصوص در موضوع تامین نظم و امنیت، از نعمت های الهی و سیره و سفارش حضرت سیدالشهدا(ع) است.

کد مطلب: ۳۴۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار قم طی سخنانی از برنامه ریزی، پیگیری و تلاش های صورت گرفته در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح استان بخصوص نیروی انتظامی تقدیر کرد .

وی ادامه داد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در نیروهای مسلح که خود بخشی از مردم و در خدمت آنان هستند، قطعا بازتاب اجتماعی ماندگاری نیز خواهد داشت و ارتقاء معرفت و آگاهی عمومی برگرفته از این فرهنگ زنده، عاشورایی و پویا را در لایه های محتلف جامعه هم خواهیم دید .

وی با اعلام آمادگی و همکاری کامل مجموعه نیروی انتظامی در زمینه بسط فرهنگ ارزشی حماسه و ایثار در جامعه، اقداماتی همچون ساخت مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس را از آرزوهای دیرینه استان برشمرد و افزود: موزه نقش موثری در آشناسازی نسل جوان و زائران و مجاوران قم با نقش آفرینی و کارنامه پرافتخار این استان در دوران دفاع مقدس دارد .

مجتبایی با اشاره به موقعیت خاص استان قم در کشور به لحاظ حضور مراجع تقلید و علما، تردد مسوولان کشوری و حضور کاروان های متعدد زیارتی در طول سال و دیگر مسائل، این استان را از لحاظ تامین نظم و امنیت در کشور سرآمد دانست و تاکید کرد: نظم و امنیت ایجاد شده مرهون تلاش های شبانه روزی مجموعه ناجا و دیگر نهادهای مرتبط استان است و در این زمینه تلاش شده مردم از انس و ارتباط و خدمات پلیس نهایت رضایتمندی را داشته باشند .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار، با بیان اینکه امروز پاسداشت شهدا و تکریم خانواده های معظم آنان، مسوولیتی همگانی است، گفت: اگر توفیقاتی در زمینه نشر فرهنگ دفاع مقدس شده است، نتیجه عنایات حضرت معصومه(س)، دعاهای شهدا، راهنمایی های علما و مراجع عزیز و بخصوص نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی استان و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و همدلی مجموعه نیروهای مسلح استان است .

احمد حسینی با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت متشکل از مسوولان نیروی انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برآیند تصمیمات و برنامه ریزی های این کارگروه، نتایج و آثار گسترده و مفیدی را در سطح استان و کشور در بر داشته است و یقینا تلاش مجموعه ناجا در این دوران جنگ نرم، کمتر از ایثارگری دوران دفاع مقدس نخواهد بود. ک/1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار