مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری خمین خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی فرهنگ ترافیک ویژه رانندگان تاکسی خمین

خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری خمین از برگزاری دوره های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: این دوره ها جهت آموزش رانندگان در خصوص فرهنگ ترافیک و ارتقاء کمی و کیفی چگونگی رانندگی در سطح شهر و نحوه برخورد با مسافرین با هماهنگی پلیس راهور برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با تشریح خلاصه عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری خمین در سه ماهه اخیر افزود: در خصوص مباحث ترافیکی نیز اقدامات عمده ای در سطح شهر انجام شده است که داده که می توان به نصب کلیه تابلوهای راهنمایی در سطح شهر، خط کشی طولی خیابان ها به طول حدود 40 هزار متر، خط کشی خطوط عابر پیاده در سطح شهر و مدارس منتهی به خیابان ها، ایجاد سرعت کاه ها بر اساس مصوبه شورای ترافیک اشاره کرد.
وی نصب چراغ های سولار جهت هشدار به رانندگان، نصب چراغ های راهنمایی در کلیه چهار راهها و ساماندهی مرکز کنترل ترافیک، همچنین ساماندهی وضعیت پارک خودروها با ایجاد کارت پارک ها و ایجاد پارکینگ عمومی واقع در خیابان آزادی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر در میادین شهر جهت استفاده مسافرین که در سطح شهر تردد دارند را از دیگر اقدامات سه ماه اخیر عنوان کرد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری شهرستان خمین خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خمین در حوزه های مربوط به امور حمل و نقل همگانی و ترافیک شهر جهت ارتقاء سطح جایگاه کیفی و کمی حمل و نقل همگانی و فرهنگ ترافیک فعالیت می نماید.
رضایی با اشاره به بحث حمل و نقل همگانی و خدمات دهی به همشهریان با ناوگان عمومی اظهار داشت: سازمان حمل و نقل همگانی با در اختیار داشتن 300 دستگاه تاکسی در قالب خطی، گردشی و بی سیم، 650 خودرو تاکسی تلفنی و 33 دستگاه مینی بوس تحت نظارت در خصوص سرویس دهی به همشهریان فعالیت دارد.
وی ادامه داد: سرویس دهی تاکسی در قالب 7 ایستگاه در مرکزیت شهر ساماندهی شده است و این سازمان برابر آئین نامه وزارت کشور در بحث ساماندهی بار نیز فعالیت گسترده دارد و با تحت پوشش قرار دادن حدود 160 دستگاه انواع خودرو باری در این زمینه نیز به همشهریان گرامی خدمات رسانی می کند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری شهرستان خمین اضافه کرد: همچنین ساماندهی و نظارت بر عملکرد حدود 75 دستگاه مینی بوس جهت سرویس دانش آموزی در سطح شهر را نیز عهده دار هستیم.
وی ابراز داشت: این سازمان در مورد بیمه تامین اجتماعی کلیه رانندگان تحت نظارت خود نیز تمام تلاش نموده و در مجموع حدود 1700 خانوار را به بیمه تامین اجتماعی معرفی نموده است.

:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار