جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه10 شهر تهران برگزار شد

خبرگزاری پانا:ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه10 شهر تهران ششم اردیبهشت ماه سال جاری در کانون فرهنگی تربیتی سلمان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۱۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،جشنواره تجلیل وتکریم ازخیرین مدرسه ساز منطقه 10 با حضور دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، یوسفعلی رضایی مدیر آموزش و پرورش منطقه 10، رضا مظلوم ساکی سرپرست واحد مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، جمعی از خیرین مدرسه ساز، مدیران آموزشگاه‌ها و دانش آموزان منطقه 10 برگزار شد.

رضایی مدیرآموزش وپرورش منطقه 10 ضمن خیر مقدم به حضار گفت: منطقه 10 به توجه به اینکه منطقه ای است مهاجر پذیر و از تراکم بالای جمعیت برخوردار است و همچنین این منطقه دارای بافتی فرسوده است. با توجه به تراکم بالای جمعیت، منطقه از فضای آموزشی بسیار کمی نیز برخوردار است. همچنین در طی سالهای گذشته تعداد قابل توجهی از مدارس استیجاری توسط مالکینشان پس گرفته شد و منطقه بیش از پیش دچار چالش و مشکلات عدیه ای شد. با وجودی که سازمان نوسازی حدود 16 مدرسه را بازسازی کرده اند ولی فضای جدیدی به منطقه ما اضافه نشده است.رضایی در ادامه افزود: برای حل مشکل کمبود فضا در منطقه قرار است که کلنگ مجتمع آموزشی دکتر نصیری به زودی زده شود. که برای این امر مهم منطقه به غیر از اعتبار دولتی نیاز به کمک خیرین مدرسه ساز دارد. که اگر این اتفاق بیفتد 30 کلاس درس در بخش متوسطه و 25 کلاس درس در مقطع ابتدایی به مجمع کلاس های منطقه افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار